گُردان زنان ایزدی آماده انتقام خونین از داعش

عده‌ای از زنان ایزدی که زندانی تروریست‌های داعش بودند و به طرق مختلف از چنگال آنان ر‌هایی یافته‌اند، دست به تشکیل یک گردان برای انتقام از داعش زده اند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از سال ۲۰۱۴ وحشت بر سنجار سایه انداخت و داعش با ورود به آنجا […]

عده‌ای از زنان ایزدی که زندانی تروریست‌های داعش بودند و به طرق مختلف از چنگال آنان ر‌هایی یافته‌اند، دست به تشکیل یک گردان برای انتقام از داعش زده اند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از سال ۲۰۱۴ وحشت بر سنجار سایه انداخت و داعش با ورود به آنجا شکنجه، وحشی‌گری، وحشت و مرگ برای ایزدیان سنجار به ارمغان آورد.تعداد زیادی از زنان ایزدی تاکنون قربانی وحشی‌گری تروریستهای حیوان صفت شده اند، عده ای از آنها زیر شکنجه های مرگبار جان خود را از دست دادند و برخی دیگر با تلاش و دشواری های فراوان بالاخره موفق شدند خود را از چنگال خونین تروریستها نجات دهند اما هیچ گاه خاطرات تلخ روزهای اسارت در زیرزمین‌های تاریک و خوفناک داعش را از یاد نمی برند.

گروهک تروریستی داعش برخی از این زنان را به عنوان برده به فروش می گذاشت و از این راه کسب درآمد می کرد، حیله دیگری که زنان ایزدی در آن به عنوان طعمه قرار می‌گرفتند این بود که از آنها در عملیات انتحاری نیز استفاده می شد.

اکنون شیر زن های بازمانده به خون تروریستها تشنه اند و تا تک تک آنها را به درک واصل نکنند، آرام نخواهند گرفت، آنها نمی گذارند که خون همنوعان‌شان پایمال شود و برای یک انتقام خونین آماده اند، پاکسازی رقه نیز در لیست برنامه های این گروه قرار دارد.