کمک هشت هزار میلیارد تومانی خیّرین به جهاد مدرسه سازی

مشاور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در امور راهبردی از کمک بیش از هشت هزار میلیارد تومانی خیّرین مدرسه ساز به نهضت مدرسه سازی در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز با اقدامات خیرخواهانه خود، درس عشق و ایثار می دهند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس استان قم، مهدی اربابی امروز در مراسم افتتاحیه مدرسه محمد و آل محمد (ص) در منطقه نیروگاه قم با بیان این که به نمایندگی از معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این مراسم حضور پیدا کرده است، خطاب به خیّر مدرسه ساز سیدمحمدرضا برقعی اظهار کرد: خدمت رسیدم تا مراتب قدردانی و قدرشناسی دکتر خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور را به جنابعالی اعلام کنم.
وی با اشاره به توفیق الهی به خانواده برقعی برای گام برداشتن در مسیر مقدس توسعه فضاهای آموزشی گفت: بحمدالله دم مسیحایی خیّرین گرانقدر مدرسه ساز در سراسر کشور دمیده شده و این عزیزان همچنان با اقدامات خداپسندانه خود، درس عشق و ایثار را به همه مردم و بویژه دانش آموزان عزیز آموزش می دهند.
مشاور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در امور راهبردی همچنین یادآور شد: در حالی که برای ریال به ریال تخصیص اعتبارات به نهضت مدرسه سازی خون دل ها خورده می شود، اما شاهدیم که خیّرین والامقام مدرسه ساز بدون هیچ بخشنامه و مصوبه ای، مال خود را به صورت کریمانه تقدیم دانش آموزان و آینده سازان این آب و خاک می کنند.
اربابی همچنین به نگاه ویژه دولت سیزدهم به جهاد مدرسه سازی در کشور توجه داد و افزود: لایحه های مختلفی در این زمینه به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده که خوشبختانه با همت مسئولان امر و پیگیری های مکرّر، اتفاق های مبارکی در این عرصه رخ داده است.
وی درباره حضور خیرین در نهضت مدرسه سازی نیز خاطر نشان کرد: در مدت ده ماه سپری شده از سال جاری، بیش از هشت هزار میلیارد تومان توسط خیرین به جهاد مدرسه سازی در سراسر کشور تقدیم شده است.
مشاور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در امور راهبردی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با تداوم حضور خیرین عزیر در نهضت مدرسه سازی و تخصیص اعتبارات بیشتر دولتی، جهاد مدرسه سازی در سراسر کشور با قدرت و سرعت بیشتری تداوم یابد.