کشف محموله ۱۰ میلیاردی قاچاق درقم

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: با تلاش مأموران یگان امداد، 6 دستگاه خودرو قاچاق بر در محورهای مواصلاتی استان شناسایی، توقیف و محموله های قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال از خودروهای توقیفی کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “امیر مختاری” اظهارداشت: در راستاي اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم در محورهای مواصلاتی استان، ۶ دستگاه خودرو قاچاق بر شامل ۳ دستگاه خودرو سمند و همچنین ۳خودرو اتوبوس، پژو۴۰۵ و پراید را توقیف کردند.
وی افزود: از خودروهای توقیفی ۴۷۰ تخته پتو، ۵ پنج دستگاه ماشین ظرفشویی، ۴۱۳ عدد قوری، ۲۶۸ جفت کفش کتاني، ۳ دستگاه لباسشويي و یک دستگاه کولر گازي قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.
سرهنگ مختاری تصریح کرد: ۶ نفر متهم در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف ۴ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قم از کشف تعداد ۴ دستگاه ماینر استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال به ارزش ۱ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال خبر داد
سرهنگ “حبیب اله منصوری متین” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش واصله مبنی بر استفاده غيرمجاز از دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال در یک منزلی در شهرستان قم بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پس از حصول اطمینان از موضوع با هماهنگي قضائي و با حضور نماینده حراست اداره برق استان به محل اعزام و در بازرسی از منزل موصوف تعداد ۴ دستگاه ماینر را کشف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامي شهرستان قم با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش دستگاه‌ های کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ميليون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در اين رابطه یک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائي معرفی شدند.
سرهنگ منصوری متین در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی طبق قانون برخورد جدی می کند و از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشابه ، از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را گزارش کنند.