پرداخت آنلاین خسارت بیمه توسط بیمه ایران

مدیرکل شعب بیمه ایران در استان قم گفت:جهت جلب رضایت مشتریان عزیز،پرداخت خسارت تاسقف۳۰ملیون تومان به صورت آنلاین باحضور کارشناسان ما وبدون نیاز به مراجعه به شعب بیمه ای،فورا پرداخت میشود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،اقدام صابری در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد، با اشاره به پیشینه تاسیس بیمه ایران در قم، بیان کرد: بیمه ایران در حال حاضر ۶۶ سال است که در قم به مردم خدمات گوناگونی ارائه می دهد و برای نخستین بار در سال ۱۴۰۱ به مقام نخست کشوری دست یافته است .
وی با اشاره به برآورد آماری شرکت بیمه ایران، گفت: استان قم توانسته امسال نیز در ۱۰ ماه سال جاری به عنوان یکی از بهترین استانها از نظر عملکردی در سطح کشور باشد.
مدیرکل بیمه ایران در قم از پرداخت خسارت شخص ثالث، بدنه و مالی به صورت مکان محور خبر داد و تصریح کرد: هرشخصی که تصادف می کند به ویژه شخص زیان دیده می تواند با گوشی تلفن همراه خود و با ورود به سامانه “بیمه ایران من” مشخصات زیان دیده و مقصر را بارگذاری کند و کارشناس بیمه ایران در مدت زمان۳۰ الی ۶۰ دقیقه خود را به محل حادثه می رساند و کارشناسی انجام میدهد.
وی با بیان اینکه کارشناسان بیمه ایران در اجرای طرح مکان محور پرداخت خسارات حتی در روزهای تعطیل با استفاده از سیستم مکان محور میتوانند به مردم خدمات ارائه دهند، عنوان کرد : با اجرای این طرح مراجعه مردم به شعبه خسارت کاهش پیدا می کند و زمان رسیدگی به خسارت نیز با سرعت بیشتری انجام می شود.
صابری با اشاره به جدید ترین طرح بیمه ایران،بیان کرد: بیمه آتش سوزی طرح همگانی منازل مسکونی و طرح اصناف جدیدترین نوع بیمه ای است که بیمه ایران ارائه داده که در این طرح از حداقل ۲۰۰ میلیون تومان شروع میشود و تا پنجاه برابر یعنی معادل با یکصد میلیارد ریال قابل پوشش بوده و حتی نیازی به بازدید هم نداشته و بیمه نامه صادر میگردد و مردم برای دریافت این بیمه نامه به ازای هر دویست میلیون تومان حدودا یکصد هزار تومان پرداخت می کنند .
وی مدت زمان پرداخت خسارات دیه را در بیمه ایران بین ۱۵ روز تا حداکثر یکماه ذکرکرد و گفت: خسارت بدنه و مالی در همان روز و یا چند روز بعد براساس میزان خسارت پرداخت می شود.
وی با اشاره به میانگین پرداخت خسارات در قم بیان کرد : در استان قم میانگین روزانه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خسارت پرداخت می شود و این در حالی است که در ده ماهه امسال بیمه ایران در سطح کشور به ازای هر روز معادل ۱۰۶۰میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.
مدیرکل بیمه ایران استان قم بالاترین رقم پرداختی خسارت در صنعت بیمه را معادل با ۹۴میلیون دلار که مربوط به پتروشیمی بوعلی بوده ذکر کرد و گفت :در استان قم بیشترین میزان پرداخت خسارت مربوط به یکی از کارخانجات استان که معادل ۱۰۰۰میلیارد ریال و مربوط به یکی از شعب استان تهران بود پرداخت شد و همچنین در شعبه قم نیز در سال جاری ۵۶ میلیارد ریال به یکی از کارخانه های تولید کفش خسارت پرداخت شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خویش پرتفوی بیمه ایران در استان قم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: استان قم در سال جاری در حالی توانست ۷۶ درصد جذب بیمه نامه داشته باشد که میانگین صنعت بیمه در کشور حدودا ۵۱ درصد است و این به معنی رشد بسیار خوب و تلاش در جهت عملکرد بیمه ای در استان قم است.

صابری در خصوص پرداخت و تادیه خسارت در ده ماهه گذشته بیان کرد: حدودا ۲۵۰۰میلیارد ریال بابت تادیه خسارات ناشی از تصادفات و ۲۰۰۰میلیارد ریال مربوط به سایر بیمه ها پرداخت شده است .
مدیرکل بیمه ایران شعبه قم، رمز موفقیت در صنعت بیمه ها را پرداخت صحیح و منطقی خسارت و بدست اوردن اعتماد در بین آحاد جامعه دانست و خاطرنشان کرد: این فرهنگ از ۸۸ سال پیش یعنی از بدو زمان تاسیس این شرکت بیمه در کشور تا کنون وجود داشته و اجرایی می شود .