مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم اعلام کرد:

پاسخگویی به ۲۵۰ هزار تماس مردمی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: مرکز تلفنی 122 در خط مقدم ارائه خدمات آبفا به مشترکین قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری در مراسمی که به‌منظور تجلیل از تلاش‌های کارکنان دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد در سخنانی گفت: مرکز تلفنی ۱۲۲ در خط مقدم ارائه خدمات شرکت به مشترکین قرار دارد لذا فعالیت در این مرکز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این مرکز از درگاه‌های اصلی ارتباط شرکت آب و فاضلاب با مشترکان است، خاطرنشان کرد: کارکنان این مرکز به عنوان نماد شرکت آبفا به شمار می‌روند بنابراین نحوه تعامل آن‌ها با مردم در افزایش رضایت از خدمات بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم بر لزوم تجهیز مرکز تلفنی ۱۲۲ به تجهیزات به‌روز تأکید کرد و یادآور شد: با وجود اینکه مرکز ارتباط با مشتریان آبفای قم همواره جزو برترین‌های کشور بوده اما برای ماندن در این جایگاه باید خودمان را هم به لحاظ فردی و هم به لحاظ سازمانی به دانش و امکانات روز مجهز کنیم.

قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از کارکنان پرتلاش مرکز تلفنی ۱۲۲ گفت: در حال حاضر تمام خدمات شرکت آب و فاضلاب از طریق این مرکز و تنها با یک تلفن قابل‌ارائه است.