مشارکت کانون پرورش فکری قم دربرگزاری جشنواره فیلم کودک ونوجوان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از مشارکت کانون در برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در قم خبر داد و گفت: یکی از کارهای خوبی که از آن در جشنواره فیلم کودک و نوجوان غفلت می‌شود، اکران انیمیشن‌ها و فیلم‌های خاطره‌انگیز کودک برای خانواده‌هاست که بدون شک با استقبال مواجه می‌شود. […]

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از مشارکت کانون در برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در قم خبر داد و گفت: یکی از کارهای خوبی که از آن در جشنواره فیلم کودک و نوجوان غفلت می‌شود، اکران انیمیشن‌ها و فیلم‌های خاطره‌انگیز کودک برای خانواده‌هاست که بدون شک با استقبال مواجه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، حامد حجتی در حاشیه بازدید از محل برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در استان قم، اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار خوب و خاطره‌انگیزی که در این سال‌ها در استان قم انجام می‌شود، اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اهتمام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در برگزاری این جشنواره، فرصت تماشای فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان فراهم شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با تأکید بر اینکه تأثیرات فرهنگی اکران فیلم در سینما انکارناپذیر است، افزود: در این سال‌ها، قم از معدود استان‌هایی بوده که فرصت تماشای فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان را برای علاقه‌مندان و کودکان فراهم کرده است.

حجتی به استقبال کودکان و نوجوانان استان قم از اکران فیلم «یدو» در جشنواره فیلم کودک‌ونوجوان اشاره کرد و گفت: این فیلم که از افتخارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر بیشترین جوایز را کسب کرد و علاقه‌مندان زیادی در قم برای تماشای این فیلم در جشنواره کودک و نوجوان به سینما آمدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم افزود: یکی از کارهای خوبی که از آن در جشنواره فیلم کودک و نوجوان غفلت می‌شود، اکران انیمیشن‌ها و فیلم‌های کودک خاطره‌انگیز برای خانواده‌هاست که بدون شک با استقبال مواجه می‌شود.

حجتی با اشاره به میزبانی سینما کانون قم از دوره قبلی جشنواره فیلم کودک و نوجوان، گفت: خیلی دوست داشتیم امسال نیز میزبان کودکان استان باشیم اما به دلیل مشکلات فنی سینما که در حال برطرف شدن است، این توفیق نصیب سینما کانون نشد.

وی افزود: ان‌شاءالله به محض اینکه مشکل فنی سینما کانون طی هفته‌های آینده برطرف شود، هم اکران فیلم‌های روز سینما را کلید می‌زنیم و هم تلاش می‌کنیم میزبان فیلم‌های جشنواره فجر در سال جاری باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم همچنین به استقبال مردم قم از سینما اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا دهه فجر امسال، یکی دیگر از مراکز کانون در مناطق محروم استان به سینما مجهز شود.