مدیرعامل فروشگاه بزرگ کوثر:ارزانی،کیفیت،تنوع کالا ازویژگی های بارز فروشگاه کوثراست

حجت الاسلام بنی احمدی گفت:ارزانی،کیفیت.تنوع کالا وایجاد محیط امن ومناسب برای خرید خانواده ها از مهمترین دغدغه مدیران فروشگاه بزرگ کوثر قم هست.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،حجت الاسلام دکتربنی احمدی،مدیرعامل فروشگاه بزرگ کوثر قم درگفتگو باسردبیر پایگاه خبری رهپویان قم اظهار داشت:ماهمواره سعی کردیم که بهترین اجناس وباکمترین قیمت را در فروشگاه خودبیاوریم.
همچنین بررعایت موازین شرع اسلامی وایجاد محیط امن برای خرید خانواده نیز از مهمترین اولویت های ما به شمار می رود.
وی به تنوع کالاها در فروشگاه بزرگ کوثر اشاره کرد وافزود:ما همه سلایق را مورد احترام قرار دادیم به طوری که ما تنها فروشگاهی در استان هستیم که یک قفسه بزرگ از محصولات متنوع برای افراد دیابتی در نظر گرفتیم تا این عزیزان هر آنچه که میخواهند به صورت بدون قند از این فروشگاه تهیه کنند.
همچنین ماتنها فروشگاهی هستیم که تنوع میوه های استوایی ومحصولات متعدد پروتئینی داریم به طوری که ما ده ها نوع ماهیان شمالی وجنوبی.انواع غذاهای ایرانی وبین المللی آماده.انواع سس هاباطعمهای مختلف.ترشی جات بسیار متعدد.نوشیدنی های بسیار متعدد.مواد بهداشتی آرایشی.لبنیات.گوشت گرم.و..عرضه میکنیم به طوری که هرخانواده ای که به این فروشگاه می آید.بارضایت خاطر کامل از این فروشگاه خارج میشود.
وی خاطر نشان کرد:برای رفاه مشتریان عزیز،ما پارکینگ اختصاصی قرار دادیم تا مشتریان فارغ از مشکل پارک کردن خودروی خود،به خرید خود بپردازند.

۲۰۰ نفر در فروشگاه کوثر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند

دکتر بنی احمدی با اشاره به اینکه به مدت ۱۴ سال افتخارخدمت به مردم شایسته قم را داریم و ۲۰۰ پرسنل در فروشگاه بزرگ کوثر همگی در تلاش خدمت رسانی شایسته به مردم بزرگ قم هستند اظهار داشت.فروشگاه مصرف تعاونی طلاب و کارکنان جامعه المصطفی ازسال ۸۸ فعالیت خود را آغاز نمود.
مدیران زیادی در طول سالها تلاش داشتند تا نام فروشگاه کوثر درمیان مردم قم اعتباری ویژه پیدا نماید که از تلاشهای بسیار آن عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم.

تاکید بر نهایت تکریم واحترام مشتریان داریم
وی افزود : بنده با گذشت بیش از ۳۵ سال خدمت در عرصه های مختلف این بار افتخار این را پیدا کردم که فرماندهی این مجموعه بزرگ را در دست گیرم و از این اتفاق بسیار خرسندم.
وی ادامه داد:فضای این دو فروشگاه فضای مهر و محبت است،تمام پرسنل موظف هستند با نهایت احترام و بزرگی با ارباب رجوع بعنوان مشتریان برخورد نمایند و این از آموزه های دینی ماست که افتخار خدمت همراه با عشق و محبت را به مردم ارزانی داریم.
مدیرعامل فروشگاه کوثر تصریح کرد :چشم انداز ما درآینده ارائه خدمات با کیفیت،ایجاد محیط امن و با آرامش برای فرزندان مشتریان که به این فروشگاه مراجعه می نمایند در این خصوص در صدد تاسیس پارک هستیم تا خانواده ها به راحتی فرزندان خود را به پارک آورده و خود جهت خرید اقدام نمایند و این درحالی است که فضای پارک کودک توسط دوربین مرتب چک و رصد می شود.

ارائه کالاهای با کیفیت در اولویت فروشگاه کوثر قرار دارد
دکتر بنی احمدی دربخش دیگری سخنان خود گفت :فروشگاه کوثر اولین شعار خود را در کیفیت مطلوب اجناس خود می داند شما به هیچ وجه کالا بنجل و غیراستاندارد در این فروشگاه نمی بینید.ارائه خدمات مطلوب حرف اول را در این فروشگاه می زند ضمن اینکه تمامی مدیران واحدهای مختلف از کارکنان خدوم خود فروشگاه می باشند و بصورت انگیزشی خدمات آنان مورد بررسی قرار گرفته و ارتقاء شغلی به سبب فرایند تلاش این عزیزان در سنگرهای مختلف خواهد بود.
استاد به ورزش نگاه جدی داشته و خود از کاراته کاهای قدیمی و از فوتبالیستهای شایسته قم بوده اند ودراین راستا توجه خاصی به ورزش کارکنان داشته و در دو رشته فوتبال و والیبال در طول هفته کارکنان این مجموعه جسم خود را پرورش می دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:ما طرح فروش قسطی با ادارات و سازمان ها و شرکتها داریم وآمادگی همکاری با آنان در این زمینه هستیم.