مدرسه سازی در مناطق کمتربرخوردار، اولویت دولت سیزدهم است

مدیرکل دفتر ساماندهی فضا و تجهیزات سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور مدرسه سازی در مناطق کمتر برخوردار را اولویت دولت سیزدهم خواند و گفت: حدود ۶۵ درصد ۹۵۰ فضای آموزشی پرورشی که امروز تقدیم دانش آموزان شد، در روستاها ساخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس استان قم، محمدامین مهرورز امروز در آیین افتتاحیه مدرسه حضرت فاطمه زهرا (س) در قم با اشاره به برخی اولویت های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور عنوان کرد: یکی از اولویت های این دولت، تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری در عرصه مدرسه سازی بوده است.
وی تداوم نهضت بزرگ مدرسه سازی در مناطق کمتر برخوردار را از دیگر اولویت های سازمان متبوع خود خواند و خاطر نشان کرد: توجه به ساخت مدارس بر پایه معماری اسلامی ایرانی از دیگر اولویت های ماست.
مدیرکل دفتر ساماندهی فضا و تجهیزات سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین توجه به کیفیت مصالح و تجهیز مدارس با تجهیزات باکیفیت را از دیگر اولویت های عرصه مدرسه سازی در کشور دانست و یادآور شد: با تلاش همه دست اندرکاران سازمان نوسازی مدارس و ادارات کل این سازمان در سراسر کشور و البته با همراهی خیرین عالیقدر مدرسه ساز، امروز ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی شامل بیش از چهار هزار کلاس درس تقدیم دانش آموزان و آینده سازان عزیز در سراسر کشور شد.
همچنین در این مراسم، وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در ارتباط تصویری از بشاگرد استان هرمزگان با همه مراکز استان ها و از جمله قم، آماری در عرصه مدرسه سازی دولت سیزدهم بیان کردند.