رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم خواستار شد:

لزوم توجه مدیریت شهری به مسئولیت‌های اجتماعی

دهناد با تأکید بر توجه مدیریت شهری به مسئولیت‌های اجتماعی گفت: باید کمک به مجموعه‌های خیریه ای مانند انوار آفتاب و ابن الرضا با نگاهی مساعدتی باشد و تلاش کنیم مشکلات مجموعه‌هایی این‌چنینی را رفع کرده و لازم است همه نهادها به کمک بیایند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در صدوبیست و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن تشریح اخذ لایحه مجوز تفاهم‌نامه فی‌مابین شهرداری قم و خیریه انوار آفتاب آسایشگاه سالمندان و معلولین قم اظهار داشت: مدیریت شهری در کنار تمام مسئولیت‌های شهری باید به مساعدت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز توجه کند.
وی تأمین قیر برای اسفالت این مجموعه را در حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: باید کمک به این مجموعه با نگاهی مساعدتی باشد و تلاش کنیم مشکلات مجموعه‌هایی این‌چنینی را رفع کنیم.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: در بازدیدی که از خیریه ابن رضا انجام شد، این مجموعه نیز شرایط نامساعدی داشته و از شهردار قم درخواست می‌کنیم نسبت به شرایط این مجموعه اقدامات لازم را انجام دهد.
وی تأکید کرد: در این مرکز ۸۰ نفر در شرایطی سخت زندگی می‌کنند بسیاری از این افراد خانواده نداشته و در شهر رهاشده‌اند که نیاز به توسعه ساختمان مرکز به‌شدت احساس می‌شود.
دکتر دهناد در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که به این افراد رسیدگی می‌کنند با تمام قوا فداکاری و ایثار می‌کنند و نباید درگیر ابتدایی‌ترین نیازهای مجموعه مانند سرمایش و گرمایش باشند و لازم است همه مجموعه‌ها باید به کمک این افراد بیایند.
لازم به ذکر است دکتر سقاییان نژاد شهردار قم در پایان صحبت دکتر دهناد تأکید کرد درخواست‌های لازم را به شهرداری ارسال کنند تا پیگیری لازم جهت الحاق زمینی به مساحت ۳۰۰ متر به مجموعه انجام شود.