كسب گواهینامه بین المللی مدیریت كیفیت توسط آبفای استان قم

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان قم از کسب گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت ISO 9001: 2015 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، احمد نکونام با اشاره به لزوم طراحی و پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001: 2015 در حوزه معاونت مالی و پشتیبانی به منظور بهبود خدمات ارائه شده در این حوزه اظهار داشت: در همین راستا ۱۶ ساعت دوره آموزشی استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و ۱۶ ساعت دوره آموزشی الزامات ایزو برای کارکنان معاونت مالی و پشتیبانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری دوره‌های آموزشی، استخراج فرایندهای هر حوزه کاری در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: روش‌های اجرایی هر فرایند احصا و پس از چند مرحله بازنگری و انجام اقدامات اصلاحی، نهایی شد.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به ابلاغ روش‌های اجرایی و دستورالعمل‌های استاندارسازی شده به واحدهای زیرمجموعه این معاونت گفت: پس از اجرایی شدن دستورالعمل‌های جدید، ممیزی نهایی توسط ممیزین شرکت csp  انجام و گواهینامه ISO 9001: 2015 در حوزه معاونت مالی و پشتیبانی اخذ شد.

وی با بیان اینکه ISO 9001: 2015 یک استاندارد بین‌المللی شناخته شده برای ایجاد، اجرا و حفظ سیستم مدیریت کیفیت است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای صحیح این سیستم شاهد بهبود خدمات مستمر ارائه شده در حوزه معاونت مالی  پشتیبانی و افزایش رضایت دریافت‌کنندگان خدمات باشیم.

نکونام در پایان ضمن قدردانی از تلاش های محمد رمضانی نماینده مدیریت در اخذ گواهینامه ISO 9001: 2015، این موفقیت را حاصل تلاش تمام همکاران خود در حوزه مالی و پشتیبانی و همکاری سایر واحدهای شرکت آب و فاضلاب استان دانست.