فاز ۵ عمار یاسر در مراحل پایانی

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از به آغاز عملیات کاشت فضای سبز پروژه فاز 5 عمار یاسر خبر داد و گفت: پروژه فاز 5 عمار یاسر در مراحل پایانی بهره‌برداری قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آغاز عملیات کاشت فضای سبز پروژه فاز ۵ عمار یاسر اظهار داشت: این پروژه ازجمله طرح‌های با قدمت شهر به شمار می‌رود که به همت مدیریت شهری در چند سال گذشته به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه پروژه فاز ۵ عمار یاسر در مراحل پایانی بهره‌برداری قرار دارد، ابراز کرد: به‌منظور اتمام فعالیت‌ها، نخاله برداری و خاک‌ریزی رفیوژ وسط و کندرو برای اجرای عملیات احداث فضای سبز در حال اجراست.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم همچنین از آغاز اجرای خطوط انتقال آب، آبیاری جهت نشست خاک، اجرای سیستم آبیاری تحت‌فشار، اجرای باغچه‌های تکی در باند کندرو، کاشت فضای سبز بخش آماده شده از رفیوژ وسط خبر داد.

وی با تأکید بر اینکه خط انتقال آب خام از چاه ممتاز به سمت میدان روح‌الله و ادامه مسیر تا فاز ۵ عمار یاسر به طول ۳۰۰متر در حال اجراست، اذعان کرد: این پروژه با سه میلیارد ریال برای جداسازی آب شرب انجام شده است.

رمضانی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح جامع شبکه آب خام فضای سبز، پیش‌بینی بودجه ۳۵ میلیارد ریالی در بودجه ۱۴۰۳ منطقه جهت احداث مخزن بتونی ۳۰۰ مترمکعبی در میدان روح‌الله انجام شده است.

وی با بیان اینکه فاز اول اجرای بدنه سازی، آسفالت پیاده‌روها و زیباسازی دیواره‌ها انجام شده است، مطرح کرد: واحد عمرانی و خدمات شهری انتقال ۳۵۰ تن نخاله، بارریزی و زیرسازی ۲۸۰ تن و آسفالت ۸۵ تنی برای تکمیل پروژه را شروع کرده که ادامه دارد.