رئیس درمانگاه دی: خدمت به عزاداران حسینی افتخاری بزرگ برای پزشکان هست

دکتر سیدروح الله طاهایی گفت:باتوجه به تعطیلی دوروزه بیشتر مطبهای پزشکان در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی،برپایی درمانگاه صلواتی سید الشهدا در این ایام میتواند خدمات شایانی به عزاداران حسینی بنماید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم،دکتر سید روح الله طاهایی رئیس درمانگاه دی قم که برای ویزیت رایگان بیماران در ایام تاسوعا وعاشورای حسینی به درمانگاه صلواتی سید الشهدا آمده بود.اظهار داشت:من سالیان سال است که پای ثابت حضور در این درمانگاه هستم وسعی مایکنم باویزیت رایگان عزاداران اباعبد الله.عشق وارادتمو به ایشان از این طریق ابراز دارم تابلکه آقا دستمون را بگیره.
وی می افزاید:اکثر پزشکانی که جهت حضور در این درمانگاه صلواتی باهاشون تماس گرفتیم.بدون تعلل قبول کردند وبارویی باز استقبال کردند واین نشاندهند عمق محبت پزشکان ما به حضرت امام حسین ع است.

مدیرموسسه خیری شفاگستر کوثر:
کمک به بیماران بی بضاعت از اولویتهای موسسه خیریه شفاگستر کوثر هست
حاج رسول خامه یار گفت:ارائه کمکهای درمانی ودارویی رایگان به خانواده های بی بضاعت وتامین برخی هزینه های جراحی ودادن کمک معیشت به برخی ازخانواده های نیازمند،جزء کارهای موسسه ما به شمار میرود.
حاج عباس خامه یار اظهار داشت:ما امروز در درمانگاه صلواتی سید الشهدا حاظر شدیم تا داروهای خانواده های بی بضاعتی که به اینجا مراجعه میکنند وتوان پرداخت هزینه آن را ندارند.به صورت رایگان از طریق موسسه خیریه ما تامین کنیم.
وی افزود:برخی دیگر از بیماران نیازمند نیز که نیاز به ادامه درمان هستند.در مراحل بعدی از طریق موسسه به مراکز درمانی طرف قرارداد باما معرفی شده وکمک هزینه های درمانی.جراحی و..آنها را از طریق این موسسه خیریه تامین میکنیم.

مدیر بیمارستان کامکار:
حرکت خودجوش پزشکان حسینی یک اتفاق بسیار انسانی وعرفانی هست
مهدی فراهانی گفت:راه اندازی درمانگاه صلواتی سید الشهدا آنهم در ایامی که بیشتر کادر پزشکی درتعطیلی به سبب حضور در مراسمات مذهبی به سر میبرد،یک اتفاق میمون وبسیار پسندیده هست.
وی اظهار داشت:حضور پزشکان متخصص وبرند مانند دکتر جنابان فوق تخصص چشم.دکتر مظفری فوق تخصص ریه و..وویزیت رایگان بیماران در این دوروز عزیز،یک جلوه ای از ایثار وعشق حسینی است که ما در هیچ کجا دنیا این را نمیبینیم.

مشاور رئیس دانشگاه ادیان ومذاهب:
برپایی درمانگاه صلواتی سید الشهدا یک گامی موثر در توسعه فرهنگ عاشورایی است
دکترعباس خامه یار گفت:من همه ساله سعی نمودم که در ایام تاسوعا وعاشورا خودم را به اینجا برسانم تا در ثواب حضور در این درمانگاه شریک باشم.
دکترعباس خامه یار رایزن فرهنگی سابق ایران در لبنان،خاطر نشان کرد:حضور در این درمانگاه برای من یک افتخار بزرگ است وبارها شده که برای انجام امور فرهنگی در خارج از کشور بودم.اما در این ایام خودم را به ایران وقم رساندم تا از نعمت حضور در این درمانگاه بهره کافی ببرم.
مشاور ارشد رئیس دانشگاه ادیان ومذاهب افزود:نگاه شهید مطهری به واقعه عاشورا براین استوار بود که سعی شود در حد امکان فرهنگ عاشورایی به هرنحوی انتشار وتوسعه یابد.ووجود چنین حرکتهای ارزشی مانند ویزیت رایگان بیماران.پخش نذری.خدمت رسانی به عزاداران حسینی و..میتواند کمک شایانی به توسعه فرهنگ عاشورایی بنماید.
وی خاطر نشان کرد:تشویق به کتابخوانی،توزیع کتب باگستره فرهنگ عاشورایی نیز میتواند درهمین راستاصورت بگیرد.
وی درپایان عنوان کرد:وجود چنین درمانگاهی آنهم در زمانی که خیلی از مراکز پزشکی خصوصی وتخصصی تعطیل میباشند،میتواند کمک شایانی به وضع سلامتی مردم وعزاداران حسینی بنماید که جای تقدیر وتشکر فراوان دارد.

تقدیر از خانواده مرحوم دکتررهبری در درمانگاه صلواتی سید الشهدا

طی مراسمی وباحضور رئیس شورای شهر،از خانواده مرحوم دکترحمیدرضا رهبری وسیدمحمدرضوی تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم،محمدخامه یار،مدیر درمانگاه صلواتی سید الشهدا با اشاره به حضور ارزشمند۲۵ساله پزشکان عاشق سید الشهدا در این درمانگاه،اظهار داشت:باگذشت اینهمه سال،ماشاهد گسترش روز افزون حضور پزشکان متعهد در این درمانگاه صلواتی هستیم.
وی خاطر نشان کرد:امروز ودر۲۵مین سالگرد فعالیت این درمانگاه صلواتی،شاهدیم که برخی از عزیزانی که در طی این سالها به خدمت مشغول بودند.درجمع مانیستند وبه رحمت خدا رفتند که امروز به جا دیدیم که از دوعزیزی که در طی این سالها کمک حال مابودند وامسال به رحمت خدا رفته ودرجمع مانیستند آقایان مرحوم دکترحمیدرضا رهبری ومرحوم سیدمحمد رضوی.یادی کرده واز خانواده آنها تجلیل به عمل آوریم.
وی افزود:دکتر رهبری همه ساله چه دربحث طبابت وویزیت بیماران.چه دربحث خدمات حتی در آشپزخانه.از هرکمکی فروگذاری نمیکرد.
همچنین برادر عزیزمون سیدمحمد رضوی همواره در کارهای خیریه جمعیت فاطمی ها در شهرهای پلدختر.سرپل ذهاب،قصر شیرین و..یک پای ثابت بود که خداوند به آن عزیزان سفر کرده.اجر وقرب الهی عنایت فرمایند.
درپایان این مراسم از دوخانواده آن مرحوم بادادن لوح تقدیر وتابلو فرش باحضور آقای محرری رئیس شورای وهیئت همراه،تجلیل به عمل آمد.