دیدار مهندس دهناد با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

مهندس سید اسدالله دهناد با آیت الله حسینی بوشهری دیدار و گفت و گو کرد. رئیس جامعه مدرسین در این دیدار، اعتماد و توکل به خدا را راه حل تمامی مشکلات و هموار کننده مسیر دست یابی به اهداف توصیف کرد.

امام جمعه قم   در دیدار با نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: اعتماد به دیگران همیشه پایدار نیست و گاهی انسان بواسطه اعتماد به دیگران با ناکامی مواجه می‌شود؛ اما اعتماد به خدا، اعتمادی نیست که انسان در آن تردید کند. اعتمادی است که می‌توان صد درصد روی آن حساب باز کرد. اگر اعتماد به خدا در کارنامه زندگی ما جای گیرد و همواره باور داشته باشیم که یک وجودی پشتیبان ماست، تمامی مسائل دست یافتنی خواهند بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، امید به آینده را در پرتو اعتماد و توکل به خدا ممکن دانست و اظهار داشت: شرایط کشور از نظر اقتصادی شرایط خوبی نیست، اما آنچه رهبر معظم انقلاب -مد ظله العالی- به ما آموخته‌اند و پیوسته بر آن تکیه می‌کنند، امید به آینده است؛ چرا که بدون امید، ادامه زندگی ممکن نیست.

وی افزود: البته اینگونه نباشد که وقتی از همه جا ناامید شدیم به درگاه خداوند متعال برویم؛ بلکه اگر در ابتدای راه، کار خود را با اعتماد و توکل به خدا آغاز کنیم، خداوند متعال اجازه نمی‌دهد که بسیاری از مشکلات اساسا بر سر راه ما قرار گیرد. نکته مهم اعتماد به خدا در تمامی مراحل زندگی است؛ چرا که اگر در تمامی مراحل زندگی حرکت خود را با اعتماد به خدا همراه کنیم، هیچ بن بستی در زندگی ما به وجود نخواهد آمد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات، گزارشی در خصوص وضعیت و اهمیت جایگاه ارتباطات در توسعه کشور و برخی شرایط ویژه و مشکلات شرکت مخابرات را ارائه کرد و گفت با توجه به تنوع فرهنگی موجود در جامعه استفاده از زیر ساخت ها و سرویس‌های مخابراتی در کشور ظرفیت‌های بسیار مناسبی را برای توسعه و تبلیغ ارزش‌ها ونشر فرهنگ معارف اسلامی در حوزه‌های مختلف را فراهم نموده و صیانت از جامعه اسلامی در برابر فرهنگ های بیگانه را به همراه دارد.