با مشارکت و تهیه‌کنندگی شرکت آبفای استان؛

«در مسیر آب» بر روی آنتن شبكه نور رفت

مجموعه تلویزیونی «در مسیر آب» با رویکرد مدیریت مصرف، نحوه ارائه خدمات به مشترکین و معرفی برخی از تأسیسات آب و فاضلاب استان بر روی آنتن شبکه نور رفت.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم.به نقل ازروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، این مجموعه در ۱۹ قسمت تهیه شده و به صورت هفتگی از شبکه استانی نور پخش می‌شود و مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب به تشریح موضوعات مختلف می‌پردازند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم در خصوص مجموعه تلویزیونی «در مسیر آب» گفت: در این برنامه به موضوعات مختلف اعم از آشنایی با مأموریت‌ها و وظایف شرکت آب و فاضلاب، نکاتی پیرامون مسائل مربوط به امور مشترکین و نحوه ارائه خدمات به مشترکین آبفای قم پرداخته می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش‌هایی از این مجموعه به معرفی واحدها و بخش های مختلف تأسیسات آب و فاضلاب استان اختصاص دارد، گفت: معرفی سامانه ارتباط با مشتریان ۱۲۲، مرکز کنترل کیفیت و بهداشت آبفای استان و نحوه نظارت بر بهداشت آب شرب، مرکز پایش و راهبری تأسیسات آبفای استان قم، سامانه آب‌شیرین‌کن شهر قم و نیروگاه های آبی و خورشیدی آبفای قم از جمله بخش هایی است که در این  مجموعه به مخاطبان معرفی می‌شوند.

محمد کربلایی ابراهیمی آشنایی با تجهیزات کاهنده مصرف آب، تشریح نکاتی پیرامون بهینه‌سازی مصرف آب در استفاده از کولرآبی و تبیین مرارت‌ها و سختی‌های تأمین و تصفیه آب را از دیگر عناوین مجموعه «در مسیر آب» عنوان کرد و گفت: مشکلات و محدودیت‌های مربوط به اجرای شبکه‌های فاضلاب و فرآیند تصفیه فاضلاب، معرفی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب محلی دانشگاه و شهرداری قم، تبیین نحوه آبیاری فضاهای سبز روستایی، بازچرخانی آب و استفاده مجدد از آب خاکستری و … از دیگر موضوعاتی است که در این مجموعه به آن پرداخته شده است.

مجموعه ۱۹ قسمتی تلویزیونی «در مسیر آب» به صورت هفتگی از شبکه استانی نور در روزهای دوشنبه ساعت ۱۰:۵۰ پخش و در طول هفته بازپخش می‌شود.