دریافت لوح و تندیس “روابط عمومی برتر”توسط برق قم
در سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی،شرکت توزیع برق استان قم موفق به دریافت لوح و تندیس “روابط عمومی برتر” در بخش تکریم ارباب رجوع شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ،با همکاری کمیسیون ملی یونسکو -ایران در در روز سه شنبه ۳۰ آبان ۹۶در […]
در سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی،شرکت توزیع برق استان قم موفق به دریافت لوح و تندیس “روابط عمومی برتر” در بخش تکریم ارباب رجوع شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ،با همکاری کمیسیون ملی یونسکو -ایران در در روز سه شنبه ۳۰ آبان ۹۶در مرکز همایش های کتابخانه ملی،سالن قلم برگزار شد.
در این دوره تعداد ۳ هزار و ۵۸۶ اثر از ۱۵۷ روابط عمومی ادارات و سازمان ها و نهادهای شرکت کننده در هشت بخش شامل پژوهش ارتباطی،برنامه های ارتباطی و پیوست های ارتباطی ،مدیریت راهبردی در روابط عمومی ،خلاقیت و نوآوری ،ارتباطات رسانه ای،اطلاع رسانی،ارتباطات الکترونیکی و تکریم ارباب رجوع مورد ارزیابی قرار گرفت.
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم در بخش تکریم ارباب رجوع موفق به کسب عنوان روابط عمومی برتر در این ارزیابی شد.
در بخشی ازمتن این تقدیرنامه تصریح شده است:شرکت توزیع نیروی برق استان قم در رشته”تکریم ارباب رجوع ” در سال ۹۶ بر اساس رأی هیئت داوران در چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای (علمی – صنفی)،خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها انتخاب و این لوح سپاس ” روابط عمومی برتر ” به توزیع برق قم اعطا می گردد.
گفتنی است روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم با راه اندازی سامانه ارایه خدمات غیر حضوری۳۱۲۱،راهاندازیسامانه هوشمند رسیدگی بهشکایاتو درخواستهایمشترکین( CRM )،سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۱۲۱۱ و پاسخگویی مناسب به درخواست ها و رفع مشکلات در برنامه های رادیویی ، تلویزیونی ،مطبوعات و فضای مجازی توانسته است در امر خدمت رسانی مطلوب گام موثری در جهت رضایت مشترکین بردارد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0