درمانگاه‌ دی قم:آمیزه ای از عشق ورزی ومهر ورزی

مدیر درمانگاه دی قم گفت :درمانگاه دی در سال ۱۳۷۹ به عنوان اولین درمانگاه بخش خصوصی استان تأسیس شد. در ابتدا با دو کارمند شروع کردیم و اکنون ۹۸ نیروی تمام وقت و پاره وقت داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم،دکتر سیدروح الله طاهایی مدیر درمانگاه دی که چند بار به عنوان پزشک نمونه معرفی شده به مناسبت ٢٣ سالگی تاسیس این درمانگاه در گفتگو باخبرنگاران اظهار داشت:درمانگاه دی در سال ۱۳۷۹ به عنوان اولین درمانگاه بخش خصوصی استان تأسیس شد. در ابتدا با دو کارمند شروع کردیم و اکنون ۹۸ نیروی تمام وقت و پاره وقت داریم.

وی افزود:آزمایشگاه، اورژانس شبانه‌روزی، رادیولوژی، داروخانه، دندانپزشکی، ۲۹ پزشک متخصص، چشم پزشکی و سونوگرافی از جمله خدمات این درمانگاه است و این درمانگاه حتی یک روز تعطیل نشده است.

وی در ادامه عنوان کرد:روزانه ٢٠٠ تا ۳۰۰ بیمار به درمانگاه دی مراجعه می‌کنند و انواع خدمات درمانی از آمپول ساده تا کارهای پاراکلینیکی و آزمایشگاهی در این درمانگاه انجام می‌شود.

دکتر طاهایی خاطر نشان کرد:درمانگاه در ایام کرونا حتی یک روز بدون پزشک نبود و روزانه ۶٠٠ تا ٧٠٠ پرونده بیماران کرونایی داشتیم.

وی گفت:ماهانه حدود ۲۰ میلیون تومان خدمات رایگان توسط درمانگاه ارائه می‌شود و بیماران از طریق انجمن‌های خیریه معرفی می‌شوند.

وی درپایان افزود:هیچ بیماربی بضاعتی که توان پرداخت همه هزینه های درمانی را ندارد از درمانگاه برگردانده نمی‌شود.