مدیر درمانگاه پوست وموی ایرانیان قم عنوان کرد:

حضوردکترمتخصص در همه ساعات در درمانگاه تخصصی پوست وموی ایرانیان قم

مدیر درمانگاه پوست وموی ایرانیان،بهترین درمانگاه تخصصی پوست ومو در استان قم گفت:معمولا برخی درمانگاه ها در روزهای معینی پزشک متخصص دارند.اما درمانگاه ما به طور مداوم ودر تمام ساعات از پزشک متخصص وفوق تخصص بهره گیری میکند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،دکترسیدمحمدحسن طاهایی صبح امروز در گفتگو باخبرنگاران اظهار داشت :ماتنها مرکز تخصصی پوست وموی استان هستیم که در تمامی ساعات کار درمانگاه.پزشک متخصص وفوق تخصص واقعی برای ویزیت بیماران حضور دارد وخدمات درمانگاه ما از بالاترین استانداردهای ایران وجهان برخوردار هست.
وی گفت:وجود انواع درمانهای تخصصی مرتبط با پوست ومو.ازجمله کاشت مو.لیزر درمانی.محو تتو وخالکوبی.آب کردن چربی های بدن.رفع چین وچروک صورت و…ازجمله کارهایی هست که در درمانگاه ما به بهترین شیوه وباکیفیت بالا انجام وعرضه میشود.

وی با بیان اینکه این کلینیک در سال ۸۹ به عنوان نخستین مرکز تخصصی پوست و موی استان قم آغاز به کار کرده است عنوان کرد: در سالهای قبل کمبود متخصص و خدمات در این حوزه موجب شده بود مردم به به تهران مراجعه کنند و ما سعی کردیم ظرفیت‌های خدماتی و درمانی به گونه‌ای باشد که از دیگر استان‌ها به قم مراجعه داشته باشند.
مدیر درمانگاه پوست و مو ایرانیان افزود:در حال حاضر به دلیل تعرفه‌های پایین خدمات علاوه بر استان قم از تهران و سایر استان‌ها و حتی از کشورهایی چون عراق، بحرین و عربستان و عمان و برخی از کشورهای اروپایی مراجعاتی وجود دارد.
وی تصریح کرد: ارتقای آگاهی در میان شهروندان موجب شده مراجعه‌کنندگان تفاوت این مراکز تخصصی را با سایر مراکز به خوبی بدانند، هر چند هنوز مجموعه‌هایی بدون استفاده از ظرفیت‌های تخصصی لازم به ارائه خدمت می‌پردازند که می‌تواند سلامتی مراجعه‌کنندگان را به مخاطره بیندازد.
طاهایی بیان کرد: این مجموعه متناسب با نیازهای روز در زمینه پوست و مو و زیبایی به ارائه خدمت می‌پردازند اگر چه باید پذیرفت بسیاری از نیازها در حوزه زیبایی، کاذب است و افراد مشکل ظاهری ندارند و علاقه مند به تغییر و تحول در ظاهر خود هستند.
وی عنوان کرد: انبوه مجموعه‌ها و افرادی در رشته های مختلف وارد بحث‌های زیبایی شده و تخصص ندارند و با آن‌ها برخورد نیز نمی‌شود از دغدغه‌های جدی در صیانت از سلامت مردم است.
مدیر درمانگاه پوست و مو ایرانیان تصریح کرد: ما تلاش کرده‌ایم خدمات را به صورت تخصصی انجام دهیم و در تمامی ایام هفته، همه خدمات توسط متخصصین انجام می‌شود و خدمات درمانگاه از بالاترین استانداردهای ایران وجهان برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: در این مجموعه تخصصی، انواع درمانهای تخصصی مرتبط با پوست ومو.ازجمله کاشت مو.لیزر درمانی.محو تتو وخالکوبی.آب کردن چربی های بدن.رفع چین وچروک صورت و … باکیفیت بالا ارائه می‌شود.
طاهایی گفت. نگرش ما در ارائه خدمات کسب درآمد و یا صرفا پرداختن به کار زیبایی نیست، بلکه درمانی و اکادمیک است.
وی با بیان اینکه درمانگاه ایرانیان تسهیلات بدون بهره برای خدمات پوست و مو پرداخت می‌کند افزود: سال گذشته ۳ میلیارد تومان وام بدون بهره به متقاضیان در جهت استفاده از خدمات پرداخت شد.
مدیر درمانگاه پوست و مو ایرانیان عنوان کرد: دریافت این تسهیلات سهل‌الوصول است و فقط با یک مرتبه مراجعه به بانک پرداخت خواهد شد، در این باره سقف وام محدودیت ندارد و متناسب با خدمات است.
وی تصریح کرد:متاسفانه در کشور، بیمه همه هزینه‌ها را تقبل نمی‌کند و همه بیمه‌هادولتی هستند در حالی که طبق قانون بیمه باید ۷۰ درصد از هزینه‌ها را تقبل نماید اما این گونه نیست.
دکتر طاهایی اظهار داشت: در حال حاضر ١٣ پزشک متخصص و فوق تخصص در درمانگاه ایرانیان فعالیت می‌کنند و با توجه به اینکه قم متخصص پوست و مو کم دارد، متخصصان کلینیک را از استان‌های دیگر تأمین می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: به واسطه اینکه تب زیبایی و پوست در جامعه خیلی داغ است، برخی افراد در این بخش مداخله می‌کنند و با آنها برخورد نمی‌شود، در صورتی که مداخله درمانی در حوزه زیبایی در آرایشگاهها و مراکز فاقد مجوز جرم است و مجازات حبس دارد.
مدیر درمانگاه پوست و مو ایرانیان گفت:اتفاق وحشتناک در بخش خدمات پوست و مو این است که برخی‌ها پروانه پزشک را اجاره می‌کنند ولی پزشک در آن مجموعه فعالیت نمی‌کند و فقط دو تکنسین کار می‌کنند.
وی بیان کرد: روزانه ٢٠٠ تا ٣٠٠ نفر به درمانگاه مراجعه می‌کنند که تعدادی از این افراد از استان‌ها و کشورهای دیگر هستند و این ظرفیت مهمی است که اگر مورد حمایت قرار بگیرد به نفع استان قم است.

وی در پایان با اشاره به اینکه این مرکز تنها مرکز تخصصی وفوق تخصصی پوست وموی استان است که دارای مجوز هست،خاطر نشان کرد:ما از معدود مراکز درمانی کشور هستیم که همه موارد درمانی ما توسط پزشکان متخصص وفوق تخصص انجام می شود.
شایان ذکر است که درمانگاه پوست ومو ایرانیان در خیابان ۱۹دی قم مقابل کوچه۴۰ واقع شده است. وشماره تماس آن۰۲۵/۳۷۷۲۹۴۹۴می باشد.