جانشین فرمانده انتظامی قم اعلام کرد:کشف ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 15 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار “بهادر اسماعیلی” در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان در اجرای طرح برخورد با مکان هایی که مبادرت به استفاده از دستگاه های ماینر می کنند، یک کارگاه را شناسایی و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی استان به محل مورد نظر اعزام و طی بازرسی صورت گرفته ۹ دستگاه ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) غیر مجاز را کشف و یک نفر را کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: همچنین با تلاش مأموران انتظامی ، ۶ دستگاه ماینر از یک منزل مسکونی کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
سردار اسماعیلی اضافه کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

توقیف ال ۹۰ حامل قاچاق
جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو وانت ال ۹۰ حامل ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم خبرداد
سردار “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: مأموران پليس امنيت اقتصادي استان با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و هماهنگی مقام قضائی، در محور “اراک-قم” به یک دستگاه وانت ال ۹۰ به ظن قاچاق مشکوک و آن را توقیف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودرو موصوف ۶۳۰ قطعه لوازم يدکي خودرو هاي ديزلي فاقد مجوز و قاچاق کشف و راننده و سرنشین خودرو پس از دستگیری به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضائی استان شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم، ارزش محموله کشف شده قاچاق را به زعم کارشناسان ۸ میلیارد ریال دانست و گفت: شهروندان می توانند گزارشات خود از طریق شماره تماس ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی استان اعلام و یا با مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب کلانتری ۱۷ شهید بهشتی با پلیس در ارتباط باشند.#

توقیف ۲ خودرو قاچاق بر
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه پراید وانت حامل بار قاچاق در قم خبر داد
سرهنگ “ولی ترابی” اظهارداشت: مأموران یگان تکاوری استان در اجرای طرح مقابله با خودروهای قاچاق، یک دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه پراید وانت را در جاده قدیم “قم-تهران” متوقف کردند.
وی افزود: در ادامه مأموران طی بازرسی صورت گرفته از خودروهای مذکور، ۶۸ عدد خردکن بوش، ۲۰ عدد همزن بوش و ۳دستگاه کولرگازی۲۴ هزار فاقد مجوز و قاچاق را کشف، ۲ نفر متهم دستگیر و برای بررسی بیشتر به مرجع ذیصلاح تحویل داده شدند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم گفت: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت غیرمجاز افراد می توانند موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی استان اطلاع داده در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.