جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبرداد:انهدام باند سارقان منزل در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۳ سارق منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال در نتیجه بازرسی از منزل متهمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “بهادر اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی وقوع سرقت منزل در قم، موجب […]

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۳ سارق منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال در نتیجه بازرسی از منزل متهمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “بهادر اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی وقوع سرقت منزل در قم، موجب شد تا شناسايي و دستگيري سارقان با جدیت در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قم قرار گيرد.

وی افزود: در ادامه ماموران کلانتری ۲۵ بلوار ۱۵ خرداد، با انجام تحقیقات پلیسی ۳ نفر را در این رابطه شناسایی و متهمان را در طی عملیاتی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: سپس با هماهنگی مقام قضائی استان منزل متهمان مورد بازرسی قرار گرفته و ۱۲ تخته فرش دستبافت و ۲ دستگاه تلويزيون مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی گفت: افراد مذکور طی تحقیقات و در مواجهه با مستندات موجود به جرم خود اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متاسفانه علی رغم هشدارهای مکرر مبنی بر عدم نگهداشت اموال با ارزش در منزل باز شاهد نگهداری اینگونه موارد در منازل هستیم از مردم خواست، حتماً برای منازل خود از دوربین های مداربسته و قفل های استاندارد استفاده کنند.

کشف و توقیف ۴۰ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف و توقیف انواع کالای قاچاق به ارزش۴۰ میلیارد ریال در طول هفته گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمود میرفیضی” اظهار داشت:در راستاي مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و شناسايي و دستگيري قاچاقچيانی که با تشکيل باندهاي تهيه و توزيع کالاهاي خارجي ، که به صورت حمل با خوردوهاي سبک و تيزرو ،قصد انتقال آن ها از استان هاي جنوبي به مرکز کشور را دارند، طرح يک هفته اي کنترل ورودي و خروجي هاي استان،اجرا شد.

وی افزود: با تلاش شبانه روزي ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، ۳۱ دستگاه خودرو قاچاق بر توقيف و کالاهایی مانند پارچه، لوازم خانگي، پوشاک، خشکبار، لوازم رایانه، لوازم آشپزخانه، ابزار آلات و… کشف و ۳۵ نفر متهم دستگير و به همراه پرونده  متشکله به اداره کل تعزيرات حکومتي استان معرفی و با قرار متناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ،ارزش تقريبي کالاهای کشف شده، چهل ميليارد ريال برآورد شده است.