توضیح پلیس در خصوص کلیپ تصادف خودرو ناجا در اتوبان قم – تهران

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت : تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان جهت توقیف خودرو سارقان مسلح منجر به بروز تصادف در اتوبان قم – تهران شد به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار بهادر اسماعیلی با اعلام این خبر اظهار داشت : روز گذشته برابر اطلاع واصله در خصوص تردد خودرو پژو دارای سابقه […]

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت : تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان جهت توقیف خودرو سارقان مسلح منجر به بروز تصادف در اتوبان قم – تهران شد
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار بهادر اسماعیلی با اعلام این خبر اظهار داشت : روز گذشته برابر اطلاع واصله در خصوص تردد خودرو پژو دارای سابقه سرقت به عنف مسلحانه مربوط به چند روز قبل استان تهران ، در حال تردد به سمت قم از سمت تهران است.
وی افزود : در همین راستا اقدام لازم جهت توقیف خودرو مسروقه انجام که راننده خودروی مسروقه اقدام به دور زدن و حرکت در خلاف جهت مسیر اتوبان نموده و سرنشینان خودرو اقدام به تیر اندازی به سمت خودرو های عبوری و کارآگاهان نموده که نهایتا در حوالی بهشت معصومه ، راننده خودرو مسروقه کنترل خود را از دست داده و با یک دستگاه خودروی عبوری برخورد و خودروی عبوری مذکور نیز با خودرو ی پلیس برخورد وسارقان از فرصت بدست آمده استفاده نموده و متواری شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان ادامه داد : تلاش های مامورین نیروی انتظامی استان جهت دستگیری سارقان ادامه دارد.

کشف ۹ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت در قم
فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان قم از کشف ۳ دستگاه انواع خودروی و ۶ دستگاه موتورسیکلت در قم خبرداد
سرهنگ”مرادحسین جعفریان ” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مطالبه به حق شهروندان،جلب رضایت عمومی و به منظور ارتقاء توان عملياتي ،کشف وسایل نقلیه مسروقه در دستور کار پلیس قم قرار گرفت.
وی افزود: با پیگیری های مستمر و انجام کار اطلاعاتی و اخذ استعلامات از سامانه شماره گذاری،۲ دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو مزدا وانت مسروقه و ۶ دستگاه انواع موتورسيکلت مسروقه ، شناسایی و کشف شد و به مالباختگان تحویل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: از همکاری صمیمانه مردم قدردانی و اعلام می کنیم پيشگيري از جرائم، برخورد با سارقان و جلب رضايت عمومي مردم، از اهداف پليس در اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي است كه به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفته است و نیروی انتظامی جایی برای جولان دادن سارقان و مجرمان در شهر قم باقی نخواهد گذاشت.

کشف ماینرهای قاچاق در قم
فرمانده انتظامی شهرستان از کشف ۱۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد ریال درقم خبر داد
سرهنگ “مراد حسین جعفریان” اظهارداشت: در اجرای طرح برخورد با مکان هایی که مبادرت به استفاده از دستگاه های بیت کوین می کنند، عوامل انتظامی این فرماندهی ،طی روز گذشته، چند مکان را در این رابطه شناسایی کردند.
وی افزود: در بازرسی از اماکن شناسایی شده ۱۴ دستگاه ماینر که به صورت غیر مجاز فعالیت می کردند، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد ، برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی ماینرهای کشف شده بیش از ۳ میلیارد ریال اعلام شد .
وی تصریح کرد: در نهایت ۲ نفر دستگیر و به همراه پرونده های تشکیل شده به مرجع قضائی استان معرفی شدند.
سرهنگ جعفریان خاطرنشان کرد: با توجه به فصل گرما و اوضاع کنونی حاکم بر جامعه و نیاز مبرم به نیروی برق، مبارزه بی‌امان با استفاده کنندگان غیرمجاز دستگاه های تولید رمز ارز در دستور کار پلیس استان قرار دارد.