توزیع بسته‌های پروتئینی در قم

در آستانه میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیها، ششمین مرحله از توزیع گوشت گرم گوسفندی، میان نیازمندان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،حجت الاسلام احمد قادری مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام میلاد اسوه‌ی صبر و استقامت، پیام رسان کربلا، حضرت زینب علیهاالسلام و روز پرستار، ششمین مرحله از توزیع بسته‌های گوشت گرمِ گوسفندی در سال جاری، توسط این گروه جهادی انجام شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله از توزیع بسته‌های گوشت گرم، نیمی از مخاطبان، سادات و نیم دیگر، سایر افراد تحت پوشش خیریه بودند، گفت: هدف ما از این قبیل خدمات اجتماعی و امداد معیشتی، اجرای فرامین مقام معظم رهبری و نشاندن لبخند بر لبان نیازمندانِ آبرومند است و بانیانِ مجموعه نیز در این مرحله، با نیّت سلامتی امام زمان ارواحنافداه، سلامتی رهبر عزیز انقلاب اسلامی، شفای مجروحان غزه، پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین و برآورده شدن حاجات، اقدام به قربانی نمودند.

حجت الاسلام قادری با بیان این که گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی متشکل از برادران و خواهران طلبه و دانشجو و تعدادی از بسیجیان مناطق مختلف شهر مقدس قم می‌باشد، گفت: عزیزانی که تمایل دارند در مناسبت‌های مختلفِ ملی – مذهبی با این گروه جهادی، به صورت داوطلبانه، همکاری فرهنگی – تبلیغی در فضای حقیقی و مجازی داشته باشند، می‌توانند با ارسال مشخصات خود به آیدی @Ahmadqaderi، آمادگیِ خود را اعلام نمایند.

گفتنی است گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی از جمله مجموعه‌های مردمی است که با مجوّز “بسیج سازندگی” و “ستاد امر به معروف و نهی از منکر”، به فعالیت‌های فرهنگی – اجتماعی – رسانه‌ای، اهتمام دارد.