تقدیر از رهپویان قم توسط سرپرستی روزنامه خراسان

در دیدارسردبیر پایگاه خبری رهپویان قم از سرپرستی  روزنامه های خراسان،اعتدال واخبار صنعت،از فعالیت های پایگاه خبری رهپویان قم در پرداختن به رسالت خبری  ودوری از حواشی،توسط سرپرست نمایندگی این روزنامه ها در استان قم تجلیل به عمل آمد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ،در این دیدار که صبح امروز در دفتر نمایندگی […]

در دیدارسردبیر پایگاه خبری رهپویان قم از سرپرستی  روزنامه های خراسان،اعتدال واخبار صنعت،از فعالیت های پایگاه خبری رهپویان قم در پرداختن به رسالت خبری  ودوری از حواشی،توسط سرپرست نمایندگی این روزنامه ها در استان قم تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم ،در این دیدار که صبح امروز در دفتر نمایندگی این روزنامه ها صورت گرفت،روح الله غیاثی ،سرپرست نمایندگی این روزنامه ها در استان قم با اشاره به رسالت خطیر رسانه ها در درج وقایع ودوری از حاشیه ها اظهار داشت:امروزه انجام این رسالت خبری واقعا یک کار طاقت فرسایی است ویک بار بسیار سنگین بردوش خبرنگاران وخبرنگاران باتحمل این مشقات،عاشقانه به کار خود ادامه میدهند آنهم با کمترین امکانات وحمایت ها.

وی برلزوم رعایت عدالت در زمنیه اختصاص امکانات به رسانه ها تاکید کرد وافزود:خبرنگاران استان قم از نجیب ترین وکم توقع ترین خبرنگاران کشور هستند که باکمترین امکانات وحمایت ها،بیشترین بازده را دارند.

غیاثی گفت:باید همواره قدر دان پیشکسوتان عرصه خبردر استان باشیم ،چون این عزیزان به عنوان الگو برای جوانان خبرنگار به شمار می روند وباید همواره حرمت وشان آنان را حفظ کنیم.

سردبیر پایگاه خبری رهپویان قم نیز باتقدیر از فعالیت های مثبت نمایندگی روزنامه های خراسان واعتدال در استان قم ،اظهار داشت:ما در استان قم نمایندگی روزنامه های سراسری زیادی داریم،اما خبرنگاران شما همواره باحضور در برنامه های خبری ودوری از حواشی،نقش مثبتی در انعکاس اخبار استان داشته اند وشما همواره مروج اخلاق درمیان رسانه های استان بوده اید.

حسین کبابی افزود:بانگاه به درج اخبار سراسری در این دوروزنامه ،می توان باقاطعیت گفت که شما بیشترین اخباراستان  را در روزنامه سراسری زده اید آنهم باکمترین حمایت وامکانات واین جای بسی تقدیر وتشکر دارد.