تجلیل از خبرنگاران توسط مرکز آموزش بازرگانی استان قم

رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان قم در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان اظهار گفت: خبرنگاران چشم و گوش بینای مردم هستند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،حسن محمدی مبارز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان قم اظهار داشت: خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می […]

رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان قم در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان اظهار گفت: خبرنگاران چشم و گوش بینای مردم هستند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،حسن محمدی مبارز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان قم اظهار داشت: خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می باشند و تجلیل از خبرنگاران تجلیل از خادمین به مردم هست.
وی با اشاره به اینکه در هر استان تنها یک مرکز آموزش بازرگانی وجود دارد اظهار داشت: این مرکز از زمان تاسیس خود تاکنون خدمات شایانی جهت آموزش و توسعه بازرگانی در استان قم انجام داده است و هم اکنون دوره های آموزشی خوبی برای افرادی که علاقه مند به ورود به حوزه بازرگانی دارند در این مرکز برگزار می شود.
وی از اصحاب رسانه به عنوان یکی از بازوهای اجرایی مسئولان عنوان کرد و افزود :خبرنگاران همواره سینه سپر بلاها و در خط مقدم مبارزه فرهنگی و اقتصادی بوده اند و تجلیل از آنان یعنی پاسداشت زحمات این قشر کوشا و زحمتکش می‌باشد.