تاکیدمهندس دهناد بر اهمیت نقش مخابرات در تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،نایب‌رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه مجموعه ارتباطات نقش تعیین‌کننده‌ای در راستای عملیاتی‌سازی و تحقق شعار امسال یعنی “جهش تولید با مشارکت مردم” دارد، گفت: تحقق جهش قابل توجه در تولید کشور که از منویات مقام معظم رهبری است، مستلزم فراهم‌شدن ملزومات و بسترهایی است که […]

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،نایب‌رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه مجموعه ارتباطات نقش تعیین‌کننده‌ای در راستای عملیاتی‌سازی و تحقق شعار امسال یعنی “جهش تولید با مشارکت مردم” دارد، گفت: تحقق جهش قابل توجه در تولید کشور که از منویات مقام معظم رهبری است، مستلزم فراهم‌شدن ملزومات و بسترهایی است که شرکت مخابرات، یکی از اصلی‌ترین مخاطبان آن است.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید اسدالله دهناد، نایب‌رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در جشن میلاد امام حسن(ع) و دیدار نوروزی هیئت مدیره و مدیرعامل با کارکنان، ضمن بیان این مطلب و تبریک سال جدید به تمام کارکنان مخابرات در سراسر کشور افزود: باید در برنامه‌ریزی‌ها، راهبردها و رویکرد شرکت در راستای تحقق شعار رهبر معظم انقلاب گام برداریم و فرمایش‌های ایشان را به نحو مطلوب به مرحله اجرا برسانیم.

مهندس دهناد افزود: شرکت مخابرات ایران به عنوان یک مجموعه توانمند و تأثیرگذار در توسعه پایدار کشور، عزم جدی دارد که همه ظرفیت‌ها و توان خود در راستای عملیاتی کردن جهش تولید با مشارکت مردم را به کار گیرد و آمادگی خود را برای همکاری و بر همین اساس، هماهنگی حداکثری خود را با تمامی دستگاه‌های اقتصادی و به‌ویژه فعالان اقتصادی بخش خصوصی اعلام می‌کند.

نایب‌رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه دستگاه‌های خدمت‌رسان می‌توانند سهم بزرگی از خدمت و خلق فرصت ایجاد کنند، گفت: مخابرات نیز یکی از این دستگاه‌هاست که باید از این نکته برای خلق خدمت و درآمد استفاده کند و امیدواریم در سال جدید با عزمی جدی بتوانیم برنامه‌ها و مأموریت‌های شرکت را با همدلی و وفاق بیشتر در ستاد و مناطق مخابراتی در سراسر کشور با هم‌افزایی و تعامل بیشتر از گذشته عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به به برگزاری انتخابات در کشور تصریح کرد: شرکت مخابرات توانست با ضریب امنیت بالا و پایدار، شرایط را برای برگزاری این رویداد مهم به بهترین وجه فراهم کند‌.

وی از شرکت مخابرات به عنوان یک سرمایه ملی متعلق به همه مردم ایران نام برد و گفت: با توجه به جایگاه ویژه و حساس شرکت مخابرات، امیدواریم این شرکت هر روز به جایگاه اصلی خود نزدیک‌تر شود و بتواند نقش اثرگذار خود را در حوزه‌های مختلف (اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و…) به‌خوبی ایفا کند.

جشن میلاد امام حسن(ع) و دیدار نوروزی هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با کارکنان، امروز یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، معاونین ستادی، مدیران و کارکنان شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

این جشن نوروزی، همه‌ساله در آغاز ایام کاری فروردین‌ماه برگزار می‌گردد که امسال به علت مصادف‌شدن با میلاد کریم اهل بیت(ع)، با مولودی‌خوانی، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی ذاکرین اهل بیت و گروه تواشیح “ذکر” تهران انجام شد.