به مناسبت دهه کرامت صورت گرفت؛ آیین بدرقه مسافران و زایران کریمه اهل بیت(ع)

به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام، مراسم بدرقه زائران به حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور تعدادی از مسئولان و خادمان حرم در ایستگاه مرکزی راه‌آهن شهر قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن قم، باحضور غلامحسین دباغ مدیرکل راه‌آهن قم و تعدادی از خادم یاران رضوی،زوّار حرم رضوی که از قم به مشهد (استان خراسان رضوی) عازم بودند، با اهدای تبرکی و کیک بدرقه شدند.

در این مراسم و در سالن اجتماعات ایستگاه راه آهن قم مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام اشعاری در فضیلت و مناقب حضرت فاطمه معصومه(س)، امام رضا(ع)، پرداخت که مورد استقبال زائران کریمه اهل بیت(ع) قرار گرفت و زوار به وسیله تلفن همراه خود، اجرای این گروه سرود را تصویربرداری می کردند.

همچنین در حاشیه این آیین مدیر کل راه آهن قم ضمن تبریک ایام دهه کرامت با تاکید براینکه تلاش کارکنان راه آهن ارایه بهترین خدمات به زائران است افزود:کارکنان و زحمت کشان حوزه ریلی استان همیشه خدمت به زائرین و مجاورین شهر مقدس قم را یک افتخار بزرگی می دانند و در این راه از هیچ کوششی در راستای رفاه حال مسافرین و ساختن سفری ایمن برای زائرین دریغ نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه راه آهن قم سومین ایستگاه مسافری کشور محسوب می شود خاطر نشان کرد:ایستگاه راه آهن قم سومین ایستگاه مسافری از لحاظ حجم مسافر در کشور محسوب می شود به طوری که روزانه بالغ بر ۸ هزار مسافر از طریق ناوگان ریلی به مقاصد مختلف جابجا می شوند.

مدیر کل راه آهن قم دلیل استقبال مسافرین از قطار را به صرفه و قابل دسترس بودن آن دانست و گفت:یکی از مزیتهای بزرگ ایستگاه راه آهن قم قرار گیری آن در مرکز شهر است که دسترسی آسان آن موجب شده است که مورد توجه هم استانی های عزیز و زائرین باشد.