همزمان با چهل و پنجمین سال فجر انقلاب اسلامی ایران :

برگزاری ۴۵ محفل قرآنی در مساجد، حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مدارس قم

رئیس اوقاف شهرستان قم از برپایی مراسم جشن انقلاب با محافل قرآنی دهه فجر در 45 مسجد، حوزه علمیه ، دانشگاه و مدارس قم با همکاری بقاع شاخص استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام سید نورالدین صمدانی با اشاره به تدارک وسیع اوقاف استان برای ایام الله دهه فجر اظهار کرد: بر این اساس در مساجد، مراکز حوزوی، دانشگاه‌ها و مدارس، مراسم جشن انقلاب همراه با محافل قرآنی برگزار خواهد شد.
او افزود: قرار است در ۴۵ مسجد مدرسه،و حوزه علمیه و دانشگاه شاهد برگزاری مراسم مذکور با همکاری بقاع متبرکه شاخص استان قم باشیم.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قم با اشاره به این بقاع متبرکه خاطرنشان کرد: آستان مقدس امامزادگان شاه سید علی(ع)، ابراهیم(ع)، موسی مبرقع(ع)، علی بن جعفر(ع)، ابواحمد(ع) و چهارامامزاده(ع)، در برپایی این ۴۵ مراسم همکاری دارند.
او ادامه داد: مراسم مختلف از روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه و از ساعت هفت و نیم صبح در مدرسه شهیدین فاطمی شروع شده و تا روز بیست و دوم بهمن ماه که آخرین مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان(عج) تدارک دیده شده ادامه دارند.
صمدانی گفت: در ۱۲مسجد و ۲۳ مدرسه ،۱۰ مرکز علمی حوزوی و دانشگاهی برنامه‌های مختلفی با عنوان جشن انقلاب و محافل قرآنی با مشارکت بقاع شاخص تدارک دیده شده است که این مدارس شامل آموزشگاه‌های دخترانه و پسرانه در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم هستند.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قم با توجه به کثرت مدارس، مساجد و حوزه های علمیه و دانشگاه‌ها ابراز کرد: سعی شده در همه مناطق و محله های مختلف استان، شاهد برگزاری مراسم جشن انقلاب و محافل قرآنی باشیم.