برگزاری جشن شادی اعیاد قربان وغدیر در آسایشگاه خیریه ابن الرضاقم

مهرورزان حامی سالمندان قم باحضور  در آسایشگاه خیریه ابن الرضا جشن شادی اعیاد قربان وغدیر رابرگزار وشادی های خود را با این معلولان تقسیم کردند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،مهرورزان حامی سالمندان قم باحضور  عاشقانه خود در آسایشگاه خیریه ابن الرضا جشن شادی اعیاد قربان وغدیر رابرگزار وشادی های خود را با این معلولان تقسیم کردند.

وارد آسایشگاه میشویم،همه  اعضای گروه مردمی مهر ورزان حامی معلولان  وسالمندان در تکاپوهستند تا هرکدام به نحوی، در تقدیم شادی به معلولان این آسایشگاه سهیم باشند.

اینجا کسی میهمان نیست،همه میزبان هستند.میزبان عشق ومهر ورزی.

امیرمومنان(ع) که عید ولایت آن نزدیک است میفرمایند: هر كس دلي را شاد كند خداوند از آن شادي، لطفي براي او قرار دهد كه به هنگام مصيبت چون آب زلالي بر او باريدن گرفته و تلخي مصيبت را بزدايد.

بله،شاد کردن دلها،آنهم دلهای یک عده معلول چشم به در دوخته،ثواب وارزش بسیاری دارد.

ترنم صدای دلنشین آقای جعفرصالحی،استادخوش صدای قمی ،دلها را به طرب وامیدارد.صدای دستان پرمهر حاضرین با شادی معلولان آسایشگاه همگون شده ولحضات شیرین وشادی را رقم میزند.

آقای موسوی،مدیر این آسایشگاه نیز با تشکر از حضور ارزشمند گروه مهر ورزان در این آسایشگاه ،به مشکلات ونیازمندی های این مجموعه اشاره میکند واظهار میدارد:

مشكلات موسسه  عبارتند از:

۱/ مكان موجود در طرح  و كمبود جا و كاهش باني

۲/ ارزاق و كمبود مواد غذايي (برنج وروغن و ماكاروني و ميوه. تن ماهي. حلوا ارده و عسل وپنير وتخم مرغ  كيك وكلوچه و ابميوه……………. )

۳/ هزينه حامل هاي انر‍‍|ژي    ( آب وبرق و گازوييل و… )

۴/ هزينه دارو و شوينده ها مايع لباس وايتكس و…

۵/ مواد بهداشتي  شامپو و ايزي لايف متوسط وبزرگ ونوار بهداشتي و پوشينه بزر گ

۶/ نقدينگي در پرداخت حقوق وبيمه و مشكلات با دارات كار وبيمه

۷/ تعميرات ابنيه وتاسيسات و مستحدثات و.. از جمله مشکلات ونیازمندی های این مجموعه به شمار میرود که امیدواریم به همت خیرین حل شود.

کم کم به پایان زمان این دیدار نزدیک میشویم.خواننده خوش صدای گروه،غزل خداحافظی را میخواند تاپایانی باشد بر اون جشن وشادی وما آن معلولان دوست داشتنی را ترک میکنیم.

حسین کبابی