امتناع مأمور پليس قم از دریافت رشوه چندمیلیونی

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان از رد رشوه ۶ميليون و ۸۰۰هزار ريالي يکي از مأموران پليس کلانتري ۱۷قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”سيد محمد سيف زاده”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: يکي از مأموران کلانتري ۱۷ قم به همراه سرباز وظيفه حين گشت زني با موتورسیکلت به […]

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان از رد رشوه ۶ميليون و ۸۰۰هزار ريالي يکي از مأموران پليس کلانتري ۱۷قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”سيد محمد سيف زاده”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: يکي از مأموران کلانتري ۱۷ قم به همراه سرباز وظيفه حين گشت زني با موتورسیکلت به يک دستگاه خودرو پرايد مشکوک و راننده بدون توجه به دستور ايست پليس متواري شده اما سرانجام با کمک ساير عوامل انتظامي در کمربندي امام علي (ع) خودرو متوقف مي شود.
وي گفت: در ادامه مشخص شد راننده پرايد ايراني و دو سرنشين خودرو ۲۷ ساله و ۱۹ ساله هر دو تبعه يکي از کشورهاي همسايه و فاقد مدارک اقامتي و کارت تردد هستند.
رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان قم افزود:سپس حين انتقال متهمین به يگان انتظامي راننده جهت فرار و رهايي از قانون مبلغ ۶ميليون و ۸۰۰هزار ريال به عنوان رشوه پيشنهاد که با امتناع پليس مواجه و موضوع صورتجلسه مي شود.
سرهنگ سيف زاده گفت: نهايتاً متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.