الکترونیکی نمودن فرایند ارائه خدمات به مردم با جدیت دنبال شود

استاندار قم در دیدار مدیران کل استانی مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: الکترونیکی نمودن فرآیند ارائه خدمات به مردم باید با جدیت دنبال شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست با مدیران استانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی […]

استاندار قم در دیدار مدیران کل استانی مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: الکترونیکی نمودن فرآیند ارائه خدمات به مردم باید با جدیت دنبال شود.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست با مدیران استانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی سخنانی با بیان اینکه به لحاظ زیرساخت هاي فناوري اطلاعات در وضعیت خوبی قرار داریم گفت: به لحاظ بهره برداري از زيرساخت ها و فرهنگ استفاده از آنها دچار ضعف هستيم.
استاندار قم با اشاره به الزامات استقرار دولت الکترونیک در كشور افزود: تمامی دستگاه های اجرایی باید با محوریت استانداری در راستای گام برداشتن در این مسیر تلاش کنند.
وی با بیان اینکه دولت الکترونیک در بخش هایی همچون شهرداری الکترونیک، سلامت الکترونیک و ارائه خدمات از سوی دستگاه های دولتي بايستي متبلور شود افزود: نباید از ظرفیت های ملی در جهت استقرار دولت الکترونیک غافل شويم.
سرمست گفت: استانداری قم پشتیبان دستگاه های دولتی در جهت تحقق دولت الکترونیک است.
استاندار قم همچنین با بیان اینکه خدمات قابل ارائه در دفاتر خدمات الکترونیک قابل گسترش است افزود: کیفیت بخشی به خدمات قابل ارائه به مردم و رفع ایرادات باید در دستور کار دستگاه هاي دولتي استان باشد.
وی همچنین پیگیری تحقق كامل شبکه ملی اطلاعات را خواستار شد و افزود: برنامه هایی که در قالب اقتصاد مقاومتی مطرح می شوند نیز بابستی در بحث فناوری اطلاعات مورد پیگیری قرار بگیرند.
سرمست حمایت از استارت آپ ها را نیز ضروري دانست و با اشاره به نقش فناوري اطلاعات در ايجاد اشتغال جوانان گفت: بایستی از زيرساخت هاي موجود استفاده بهینه داشته باشیم و زمینه رشد فناوران جوان را فراهم سازیم.
در ابتدای این جلسه مدیران کل فن آوری اطلاعات ، پست بانک ، پست ، زیرساخت ، مدیر کل فن آوری اطلاعات ارتباطات و امنیت استانداری گزارشی از فعالیت های و برنامه کاری خود ارایه دادند