ارائه تعرفه های منصفانه در درمانگاه تخصصی پوست، مو و لیزر آدینا قم

مدیر درمانگاه تخصصی پوست و موی آدینا قم گفت :برای رعایت حال مردم ما تعرفه‌های خود را به صورت معقول گذاشتیم تا مردم سوای اینکه از خدمات تخصصی ما بهره مند شوند از تعرفه های معقول و منصفانه ما بهره مند گردند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم دکتر نادر اربابی در گفتگو با خبرنگاران […]

مدیر درمانگاه تخصصی پوست و موی آدینا قم گفت :برای رعایت حال مردم ما تعرفه‌های خود را به صورت معقول گذاشتیم تا مردم سوای اینکه از خدمات تخصصی ما بهره مند شوند از تعرفه های معقول و منصفانه ما بهره مند گردند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم دکتر نادر اربابی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت :درمانگاه تخصصی پوست مو و لیزر آدینا همواره سعی کرده که در جهت نوآوری ها در زمینه پوست و مو و لیزر پیشگام باشد و از بهترین تکنولوژی ها در جهت درمان مشکلات پوستی مردم بهره بگیرد.
وی با اشاره به اینکه درمانگاه آدینا از سال ۹۴ شروع به کار کرد اظهار داشت: از یک سال پیش تاکنون و با تغییراتی که در مدیریت و پرسنل این کلینیک ایجاد شد هم اکنون این کلینیک تمام خدمات خود   را به روز آوری نموده است.
وی خاطرنشان کرد:یک کار نوآورانه ای دیگه  که هم اکنون در در در درمانگاه تخصصی آدینا صورت می‌گیرد، استفاده از پلاسمای جدا شده از خون افراد و پلاکت های آن در جهت جوانسازی زیباسازی و بهبود زخم های پوستی است. همچنین تزریق چربی بدن از طریق روش جدیدبر گرفته  از چربی بدن جزو کارهای نو آورانه دیگه ما هست.
همچنین در بحث ارائه خدمات ما تنها به فکر منافع اقتصادی خود نبوده و نیستیم بلکه با کاهش منافع اقتصادی خود بر کیفیت ارا ئه خدمات خود جهت افزایش رضایتمندی مشتریان افزوده‌ایم.

دکتر اربابی افزود:این کلینیک ودرمانگاه تخصصی :دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات پزشکی با تکنولوژی روز دنیا میباشد.

همچنین خدماتی از قبیل :لیزر موی زائد زیر نظر پزشک متخصص.تزریق چربی، بوتاکس، ژل، جوان سازی پوست، میکرودرم.هایفوتراپی، مزوتراپی، پاکسازی صورت و..انجام میشود.

وی درپایان افزود:

آدرس درمانگاه تخصصی ما:قم، بلوار جمهوری، میدان سپاه، ساختمان زیبای ۵، طبقه ۵

شماره تلفن درمانگاه تخصصی: ۳۲۹۴۳۲۳۱-۰۲۵