ابوالفضل کوچولوی معلول به آرزویش رسید

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: آرزوي "ابوالفضل"، نوجوان داراي معلولیت جسمی كه عاشق و علاقمند به نيروي انتظامي و افتخار همیاری و همکاری با پلیس راه را داشت برآورده شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ “مختار پناهی ” اظهار داشت: در پی مراجعه خانواده “ابوالفضل” و اعلام اینکه فرزند ۱۵ ساله آن ها که سال‌ها با معلولیت جسمی زندگی می‌کند آرزوی همیاری و همکاری با ماموران پلیس راه و در کنار آن ها بودن را دارد، از او جهت حضور و همراهی به فرماندهی پلیس راه استان دعوت شد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه افراد معلول شاید برای ادامه زندگی از دیگران کمک بگیرند، اما خیلی از افراد امید، صبر، استقامت، پشتکار و … در زندگی را از همین معلولان یاد می گیرند، گفت: خوشحالیم که توانستیم آرزوی این نوجوان را برآورده کنیم.
گفتنی است، والدین اين نوجوان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان انتظامی بخصوص مأموران پر تلاش پلیس راه استان قم ، از این اقدام که سبب خوشحالی بیش از حد فرزندشان شد قدردانی کردند.
شایان ذکر است، در پایان با اهداء یادبود و کارت همیاری پلیس به “ابوالفضل”، وی به عنوان نیروی افتخاری از این پس می تواند درانجام ماموریت ها ترافیکی و خدمت به مسافران پلیس راه را همیاری کند.