افزایش رضایتمندی مشتركان با توسعه ارائه خدمات غیرحضوری
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری از واحدهای مختلف سامانه ارتباطات تلفنی ۱۲۲ قم بازدید و ضمن تبریک سال نو، از خدمات شبانهروزی کارکنان این مرکز قدردانی کرد.
وی همچنین در سخنانی با تأکید بر لزوم توسعه ارائه خدمات غیرحضوری به مردم از طریق سامانه ۱۲۲ گفت: تمام تلاش ما این است که این سامانه را به مرکزی برای ارتباط مستقیم بین مردم و مجموعه شرکت آب و فاضلاب تبدیل کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه سامانه ۱۲۲ ظرفیت بسیار خوبی برای ارائه خدمات غیرحضوری در حوزه مشترکین بهویژه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خدمات آبفا دارد، بر لزوم گسترش ارائه خدمات در این حوزه به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین تأکید کرد.
وی یکی از وظایف سامانه ۱۲۲ قم را پاسخگویی به شهروندان در زمینه بروز مشکلاتی در شبکه و تأسیسات آبرسانی شهر دانست و خاطرنشان کرد: برنامه ما در سال جاری ارتقا کیفی واحدهای پاسخگویی و اطلاعرسانی سامانه تلفنی ۱۲۲ در راستای مشتری مداری است که امیدواریم با یک برنامهریزی منسجم این مهم محقق شود.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0