بازتاب رفتار انسانی پلیس راهور قم در شبکه های اجتماعی

خدمت رسانی خالصانه یکی از کارکنان پلیس راهور استان به زائر حضرت معصومه(س) در شبکه های اجتماعی بازنشر زیادی داشته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، استواردوم  “عليرضا سيفي” از کارکنان پلیس راهور قم حين گشت زني در خيابان ارم، پيرمردي که از زائران حضرت معصومه (س) […]

خدمت رسانی خالصانه یکی از کارکنان پلیس راهور استان به زائر حضرت معصومه(س) در شبکه های اجتماعی بازنشر زیادی داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، استواردوم  “عليرضا سيفي” از کارکنان پلیس راهور قم حين گشت زني در خيابان ارم، پيرمردي که از زائران حضرت معصومه (س) بوده را مشاهده می کند که به علت تشنج بر روي زمين افتاده است.

این گزارش می افزاید، این پلیس وظیفه شناس از خودرو پیاده شده و ضمن انجام کمک هاي اوليه، تا قبل از حضور عوامل اورژانس سر پیرمرد را در سرمای قم در دستان خود نگه می دارد که یکی از هموطنان این رخداد عاطفی را فضای مجازی منتشر و به سرعت در شبکه های اجتماعی بازنشر داده شده است.

 

/////////////////////

تماس 26 هزار شهروند با دفتر نظارت همگانی(197) پلیس قم

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به برگزاری 26 جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان قم در دفتر نظارت همگانی (197)، گفت: طی سال جاری26 هزار نفر با سامانه(197) پلیس قم تماس گرفته اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید جمال فاطمی” اظهارداشت: طی سال جاری در تماس مردمی با 197، 26 هزار و 696 پیام به ثبت رسیده که 7 هزار 951 مورد آن قابل رسیدگی و 36 درصد نیز نسبت به مدت مشابه افزایش داریم.

وی با بیان اینکه بیشتر تماس ها تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های کارکنان فرماندهی انتظامی استان بوده است، گفت: در حوزه ارتباط مستقیم مردم با نیروی انتظامی 26 جلسه در دفتر نظارت همگانی (197) برگزار شده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: در هفته ناجا نیز 162 نفر به دفتر نظارت همگانی (197) مراجعه و خدمات دریافت کرده اند و در حوزه طرح های فوریتی نیز 3 هزار 369 مأموریت انجام شده است.