نقش مشاوران و مددکاران پلیس در ایجاد امنیت و آرامش

فرمانده انتظامی شهرستان قم تاکید کرد: نقش مشاوران و مددکاران پلیس در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، بر کسی پوشیده نیست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” مراد حسین جعفریان” در “کنفرانس علمی-تخصصی مبانی و اصول اخلاق حرفه ای در مشاوره و روان شناسی” در جمع […]

فرمانده انتظامی شهرستان قم تاکید کرد: نقش مشاوران و مددکاران پلیس در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” مراد حسین جعفریان” در “کنفرانس علمی-تخصصی مبانی و اصول اخلاق حرفه ای در مشاوره و روان شناسی” در جمع مشاوران و مددکاران دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان قم به مبانی و اصول اخلاق حرفه ای در این حوزه اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان این که نقش مشاوران و مددکاران پلیس در ارتقاء امنیت بر کسی پوشیده نیست، اقدامات دوایر مشاوره را موجب امنیت و آرامش در جامعه دانست و بر ضرورت ایراد سخنرانی با محوریت آموزش همگانی و همچنین لزوم برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی توسط مشاوران را مهم ارزیابی کرد.

سرهنگ جعفریان با اشاره به این که مردم امروز پلیس را به عنوان مأمن و پناهگاه خود می شناسند، دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ها را از جمله بهترین و قابل اعتمادترین دوایر برشمرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان این که افراد برجسته علمی در دوایر مشاوه و مددکاری کلانتری ها و پاسگاه های قم در حال خدمت رسانی به همشهریان هستند، پیشگیری از جرایم، ایجاد احساس امنیت و کاهش پرونده های قضائی را از جمله اقدامات موثر مشاوران و مددکاران پلیس دانست.

کشف ۲۰کيلوگرم حشيش در قم

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف ۲۰کيلوگرم حشيش در قم و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ “هادی میرزایی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان قم با انجام اقدامات اطلاعاتي بر روي عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر، یکی از قاچاقچیان را شناسایی و در حالی که نامبرده قصد داشت محموله مواد مخدر حشيش را با يک دستگاه خودرو تيبا از استان همجوار قم و با عبور از محور مواصلاتی این استان به تهران منتقل کند، دستگیری وی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قم خاطرنشان کرد: در ادامه ضمن هماهنگی های قضائی، مأموران به محل های مورد نظر اعزام و پس از شناسایی و توقیف خودرو مذکور، متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ میرزایی افزود: سرانجام طی بازرسي از صندوق عقب خودروي توقيفي ۲۰ کيلوگرم حشيش در قالب۲۰ بسته يک کيلوگرمي و در بازرسي بدني نيز ۸۰ گرم ترياک کشف و نهایتاً متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.