سامانه های ارتباطی سازمان راهداری آماده دریافت شکایات و نظرات رانندگان
حمید سالاری گفت : تلفن پاسخگوی ۱۴۱ ( داخلی – ۵ ) ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ ، پایگاه اطلاع رسانی http://www.141.ir وصندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ آماده دریافت شکایات و نظرات رانندگان عرصه حمل ونقل عمومی می باشند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم […]
حمید سالاری گفت : تلفن پاسخگوی ۱۴۱ ( داخلی – ۵ ) ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ ، پایگاه اطلاع رسانی http://www.141.ir وصندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ آماده دریافت شکایات و نظرات رانندگان عرصه حمل ونقل عمومی می باشند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم درراستای صیانت از حقوق رانندگان و توسعه عدالت محور صنعت حمل و نقل کشور ، سامانه های ارتباطی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای آماده دریافت شکایات و نظرات رانندگان فعال بخش حمل ونقل عمومی می باشد .
حمید سالاری معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم در تکمیل خبر فوق اضافه کرد : رانندگان محترم می توانند جهت ارائه شکایات درزمینه دریافت کمیسیون اضافی ، وضعیت خدمات رسانی شبکه جاده ای ، عملکرد شرکتهای حمل ونقلی و…همچنین نظرات پیشنهادی ، به سامانه های ارتباطی ، اعلامی سازمان متبوع مراجعه نمایند .وی درادامه به اسامی سامانه های اعلامی پرداخت و عنوان کرد : تلفن پاسخگوی ۱۴۱ ( داخلی – ۵ ) ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ ، پایگاه اطلاع رسانی www. 141.ir وهمچنین صندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ آماده دریافت شکایات و نقطه نظرات رانندگان فعال عرصه حمل ونقل عمومی می باشند .
سالاری در خاتمه ضمن تاکید بر پی گیری مطالبات به حق رانندگان بخش حمل ونقل عمومی اظهار داشت : بزودی و برای اولین بار دراستان قم ، ایستگاه کنترل دروازه ای بارنامه راه اندازی میگردد .
وی ارائه اطلاعات تکمیلی در این خصوص ( زمان و مکان استقرار ) را موکول به آینده ای نزد یک کرد.
وقتی برف میاد عوامل راهداری با بی تدبیری نمک پاشی میکنن.زمینها رو نابود میکنن آب شرب رو شورش میکنن.چرا به فکر آینده کشور نیستین