افزایش ۳ درصدی زائران اربعین اعزامی از قم به مرزهای اربعینی کشور
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، علیرضا اسدی، معاون حمل ونقل این اداره کل از افزایش ۳ درصدی تعداد زائران اعزامی با ناوگان عمومی جاده ای، از قم به مرزهای اربعینی کشور خبرداد.
وی ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به آمار دریافتی از سامانه های فروش بلیط ( حضوری- اینترنتی) از شروع طرح سفرهای اربعین(۱۶ لغایت ۲۶ مردادماه) افزون بر ۳۱ هزار و ۵۷۰ نفر زائر اربعین از قم توسط ناوگان عمومی به مرزهای ۴ گانه با کشور عراق اعزام شده اند.
اسدی با اعلام تعداد زائران اربعین اعزامی از قم به مرزهای اربعینی کشور طی بازه زمانی ده روزه نخست طرح درسال ۱۴۰۲، اظهار داشت: افزون بر ۳۰ هزار و ۷۴۰ نفردربازه زمان اعلامی، توسط ناوگان عمومی مسافر از قم به مرزهای ۴ گانه با کشور عراق اعزام شدند .
وی افزود: با توجه آمار مطروحه فوق، شاهد افزایش ۳ درصدی تعداد زائران اعزامی با ناوگان عمومی جاده ای از قم به مرزهای ۴ گانه کشور عراق، طی بازه زمانی ده روزه نخست طرح( ۱۶ لغایت ۲۶ مرداد ماه) درسال ۱۴۰۳ هستیم.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم بیشترین تعداد مسافر جابجا شده با ناوگان عمومی از قم به مرزهای اربعینی کشور را متعلق به شهر مرزی مهران دانست و تصریح کرد: طی بازه زمانی ده روزه نخست طرح سفرهای اربعین دراستان قم، افزون بر ۲۲ هزار و ۴۰۰ نفر زائر، توسط ناوگان عمومی جاده ای به شهر مهران و پایانه شهید رئیسی اعزام شده اند.
علیرضا اسدی ادامه داد: همچنین طی همین مدت بیش از ۲۹۰ نفر از زائران اربعین، بوسیله ناوگان عمومی از قم به مرز چزابه اعزام شده اند که این میزان کمترین تعداد زائر اعزامی ازقم به مرزهای اربعینی کشور بوده است.
وی افزود: مرزهای شلمچه و خسروی، هریک به ترتیب با ورود ۶ هزار و ۳۳۰ نفر و یکهزار و ۷۶۰ نفر زائر اربعینی به آنها، دیگر مقاصد انتخابی زائران اعزامی با ناوگان عمومی از قم به مرزهای ۴ گانه کشور عراق بوده اند.
اسدی یادآور شد: بحمدا… طی ایام سفرهای اربعینی امسال، تاکنون هیچگونه تزاحم، اختلال، گرانفروشی، بازار سیاه فروش بلیط ناوگان عمومی، جهت اعزام زائرین گرامی مشاهده نشده است.
وی درخاتمه ضمن اعلام حضور مستمر و هرروزه مدیرکل و دیگر همکاران حوزه معاونت حمل ونقل اداره کل متبوع در پایانه کوثر و گلوگاههای جاده ای و … جهت نظارت مستقیم و میدانی بر نحوه ارائه خدمات موضوعه به زائران و دیگر کاربران محترم.عنوان کرد: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات، شکایات و…کاربران عزیز می باشد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0