مدیرعامل آبفای استان تأکید کرد:

افزایش رضایتمندی مشتركان با توسعه ارائه خدمات غیرحضوری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، سامانه تلفنی 122 قم را مرکز ارتباط مستقیم بین مردم و مجموعه آبفا دانست و بر لزوم توسعه ارائه خدمات غیرحضوری از طریق این سامانه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری از واحدهای مختلف سامانه ارتباطات تلفنی 122 قم بازدید و ضمن تبریک سال نو، از خدمات شبانه‌روزی کارکنان این مرکز قدردانی کرد.

وی همچنین در سخنانی با تأکید بر لزوم توسعه ارائه خدمات غیرحضوری به مردم از طریق سامانه 122 گفت: تمام تلاش ما این است که این سامانه را به مرکزی برای ارتباط مستقیم بین مردم و مجموعه شرکت آب و فاضلاب تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه سامانه 122 ظرفیت بسیار خوبی برای ارائه خدمات غیرحضوری در حوزه مشترکین به‌ویژه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خدمات آبفا دارد، بر لزوم گسترش ارائه خدمات در این حوزه به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین تأکید کرد.

وی یکی از وظایف سامانه 122 قم را پاسخگویی به شهروندان در زمینه بروز مشکلاتی در شبکه و تأسیسات آبرسانی شهر دانست و خاطرنشان کرد: برنامه ما در سال جاری ارتقا کیفی واحدهای پاسخگویی و اطلاع‌رسانی سامانه تلفنی 122 در راستای مشتری مداری است که امیدواریم با یک برنامه‌ریزی منسجم این مهم محقق شود.