انتصاب رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه قم

طی حکمی از سوی مهندس حاج عینی مدیر مخابرات منطقه قم رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه قم منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه قم آقای مهندس حاج عینی مدیر مخابرات منطقه قم طی حکمی آقای سعید عزیزاللهی را بعنوان رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه قم […]

طی حکمی از سوی مهندس حاج عینی مدیر مخابرات منطقه قم رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه قم منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه قم آقای مهندس حاج عینی مدیر مخابرات منطقه قم طی حکمی آقای سعید عزیزاللهی را بعنوان رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه قم انتخاب کردند.
آقای مهندس حاج عینی در این حکم تاکید کرد باید گامهای بلندتری در راستای ارتقاء روابط عمومی ، همچنین پیشبرد امور و تحقق اهداف بویژه چشم انداز، ماموریت و استراتژی در مخابرات منطقه قم برداشته شود.

کاهش زمان انتظار مشترکین 118 قم
با تلاش و همت همکاران در مخابرات منطقه قم زمان انتظار مشترکین اطلاعات تلفنی 118 قم به حداقل رسید.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه قم با همت و کوشش همکاران مخابرات منطقه قم حداقل زمان انتظار در سامانه 118 قم از 31 ثانیه به 24 ثانیه کاهش یافت.
با ایجاد گزینه یک و دو ، در زمان پاسخگویی اپراتورهای 118 قم سرعت پاسخگویی کارکنان 118 قم به حداقل زمان خود رسید.
شایان ذکر است کلید یک در این سامانه مربوط به تلفنهای ضروری استان و کلید دو مربوط به پاسخگویی توسط اپراتور می باشد.

راه اندازی مرکز تماس نظرسنجی مشتریان (happy call)
به همت همکاران اداره بازاریابی و مدیریت تجاری مرکز تماس نظرسنجی مشتریان مخابرات منطقه قم راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه قم این مرکز با هدف حفظ و نگهداری مشتریان اینتنرت مخابرات و بمنظور حفظ سهم بازار و توسعه آن ایجاد شده است.
گفتنی است از دیگر اهداف مرکز تماس نظرسنجی مشتریان (happy call) حفظ و نگهداری مشتریان ویژه (vip) نظرسنجی از مشتریان ویژه و ارتقاء بستر ارتباطی مشتریان vip به بسترهای با سرعت و کیفیت بالاتر مثل فیبر نوری و نظرسنجی از دایری های جدید اینترنت مخابرات ، در راستای بهبود کیفیت سرویس ارائه میباشد.

عملیات کابل برگردان مرکز شهید بهشتی

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل، مرکز بهشتی از تاریخ 1400/09/21آغاز می شود

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه قم با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشتریان ، در خیابان امام كوچه 50 الي 54 و 45 از ساعت 6صبح روزیکشنبه 1400/09/21به مدت 72ساعت با اختلال و قطع تلفن ثابت همراه است