افزايش 3 درصدي تماس هاي سامانه 110 در8 ماه سال1400
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با اشاره به تماس بيش از978هزار شهروند قمی با مرکز فوريت هاي پليسي 110 گفت : میزان تماس هاي سامانه 110 در 8 ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 3 درصد افزایش نشان می دهد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ ” ولی ترابی ” با […]
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با اشاره به تماس بيش از978هزار شهروند قمی با مرکز فوريت هاي پليسي 110 گفت : میزان تماس هاي سامانه 110 در 8 ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 3 درصد افزایش نشان می دهد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ ” ولی ترابی ” با اشاره به اهميت عملکرد مرکز فوريتهاي پليسي 110 در رسيدگي به امور انتظامي، اجتماعي و ترافيکي شهروندان، گفت: سامانه پليسي 110، به عنوان پل ارتباطي مردم با پليس هر لحظه از شبانه روز آماده ارايه خدمات در ابعاد مختلف به شهروندان است.
معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان قم، بيان داشت: از آنجا كه در بروز حوادث يا جرايم در مواقع حساس و ضروري راحتترين راه دسترسي عموم شهروندان به پليس، شماره تلفن 110 است که به صورت شبانه روزي در اختيار شهروندان قرار گرفته و مردم شریف استان ميتوانند، در هر ساعت از شبانه روز با اين سامانه ارتباط برقرار کنند.
سرهنگ ترابی در ادامه با اشاره به حجم بالاي تماس هاي مردمي با تلفن110، اين مهم را نشانه افزايش اعتماد عمومي به عملكرد مجموعه پليس دانست و افزود: پليس استان اين اعتماد را ارج نهاده و تمامي توان خود را در مسير جلب رضاي باري تعالي و افزايش احساس امنيت و آسايش عمومي شهروندان به كار خواهد بست.
وي، با اشاره به اين که فلسفه راهاندازي سامانه پليس 110، تحقق شعار پليس پاسخگو، است، عنوان داشت: از دستاوردهاي مهم اين سيستم ميتوان به ترويج عدالت اجتماعي، تساوي حقوق شهروندان، خدمات رساني عمومي با تاکيد بر سرعت و احترام به شهروندان و شفافيت امور با استفاده از عملکرد حرفه اي و نظامند اشاره کرد.
سرهنگ ترابی با بيان اينکه تلفن مرکز فوريت هاي پليس 110 پل ارتباطي شهروندان با نيروي انتظامي است، از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک و ضروري از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگيري هاي دسته جمعي، شرارت، تصادفات، وقايع و اتفاقات مهم را به اين مرکز اعلام کنند تا پليس در کمترين زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانوني متناسب با آن موضوع را انجام دهد.
وي، در ادامه با اشاره به فراواني تماس شهروندان قمی با مرکز فوريت هاي پليسي 110، گفت: در8 ماهه اول سال جاری بیش از 978هزار تماس با مرکز فوريتهاي پليسي 110 برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد افزايش داشته است .
معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان قم، با تاکيد بر افزايش توان عملياتي پليس در مقابله با جرايم، خاطر نشان کرد: از يک سو حضور به موقع پليس موجب افزايش احساس امنيت در جامعه شده و از سوئي ديگر، مردم نيز پليس را ملجا و پناهگاه مطمئني براي حل مشکلاتشان مي دانند که آماده پاسخگويي به مطالبات و خواسته هاي به حق شهروندان را در حوزه مسائل انتظامي، ترافيکي و اجتماعي دارد.
ارسال دیدگاه