به زودی اتفاق می افتد:افتتاح رسمی کمیته امداد شهرستان کهک

مدیرکل کمیته امداد استان قم، از افتتاح رسمی کمیته امداد شهرستان کهک در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از  کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم در دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان کهک که به مناسبت هفته دولت انجام شد با ابراز خرسندی از شرایط ایجاد […]

مدیرکل کمیته امداد استان قم، از افتتاح رسمی کمیته امداد شهرستان کهک در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از  کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم در دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان کهک که به مناسبت هفته دولت انجام شد با ابراز خرسندی از شرایط ایجاد شده در سهولت خدمت رسانی سریع به نیازمندان کهک و روستاهای اطراف گفت: در آینده نزدیک شاهد افتتاح رسمی ساختمان و اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کهک خواهیم بود.
وی با تاکید بر اینکه اگر دولت زمین رایگان در اختیار این نهاد قرار بدهد تصریح کرد: کمیته امداد استان قم، آمادگی ساخت ۴۰۰ واحد مسکن برای محرومان شهر کهک و تابعه‌ی آن را دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان قم وجود فرصت های شغلی بسیار مناسب برای جوانان بیکار این شهرستان را خاطرنشان و اظهار کرد: این نهاد آمادگی اعطای تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط برای ایجاد اشتغال پایدار در زمینه های تولیدی و خدماتی را دارد.