کشف بیش از هزار فشنگ برنو در محور مواصلاتی “قم-اراک”

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک هزار و ۲۰ عدد فشنگ برنو و دستگیری ۲ قاچاقچی در محور مواصلاتی “قم-اراک” خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار “بهادر اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران یگان امداد حین انجام مأموریت در جاده “قم-اراک” یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ […]

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک هزار و ۲۰ عدد فشنگ برنو و دستگیری ۲ قاچاقچی در محور مواصلاتی “قم-اراک” خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار “بهادر اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران یگان امداد حین انجام مأموریت در جاده “قم-اراک” یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را با پلاک مخدوش مشاهده و جهت توقیف آن وارد عمل شدند.
وی افزود: در ادامه راننده با مشاهده مأموران قصد متواری شدن داشته که با تیراندازی مأموران مواجه و خودرو متوقف شده که در بازرسی از پژو، یک هزار و ۲۰ عدد فشنگ برنو کشف و متهم دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام
مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دستگیری ۳ قاچاقچی حین جابجایی مواد افیونی
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به دستگیری ۳ قاچاقچی مواد افیون در قم، از کشف ۸ کیلوگرم تریاک در این رابطه خبر داد
سرهنگ “حسن هاشم نیا” اظهارداشت: در پیگیری های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک نفر قاچاقچی با یک دستگاه کامیون از یکی از استان های جنوبی قصد انتقال یک محموله مواد افیونی را به قم داشته بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
وی افزود : طی هماهنگی های قضائی مأموران به محل مورد نظر در محور “قم – کاشان” اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی کردند.
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم اضافه کرد: در ادامه مشاهد شد خودرو کامیون در مسیر متوقف و در حال جابجایی مواد به یک دستگاه خودرو پراید است که با حضور پلیس راننده و سرنشین کامیون و راننده پراید دستگیر و ۸ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و همچنین مقادیری هروئین، شیشه و آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.
سرهنگ هاشم نیا گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در قم
فرمانده انتظامی شهرستان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو و کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در جاده “اراک”خبر داد
سرهنگ”مرادحسین جعفریان” اظهارداشت: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را در محور “اراک”متوقف کردند.
وی افزود: در ادامه طی بازرسی از خودروی موصوف، تعداد ۹ هزار و ۸۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و راننده نیز به همراه ۳ نفر سرنشین دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.
وی ادامه داد: متهمان به همراه خودروی توقیف شده برای سیر مراحل رسیدگی به پلیس امنیت اقتصادی استان اعزام شدند.
سرهنگ جعفریان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق سامانه تلفنی ۱۱۰ اطلاع داده تا پليس در اسرع وقت رسیدگی و قاطعانه و قانوني برخورد کند.