مصاحبه با مشاور رسانه ای سازمان جهانی کیوکوشین کاراته wkfb ‌در ایران

سیاوش باران وند مشاور رسانه ای سازمان جهانی کیوکوشین کاراته wkfb 'گفت:شهر اهواز مرکز استان قهرمان پرور خوزستان در روزهای ۲۷،۲۸‌،۲۹ مهرماه سال جاری میزبان مسابقات و سمینار بین المللی کیوکوشین کاراته wkfb خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سیاوش باران وند مشاور رسانه ای سازمان جهانی کیوکوشین کاراته wkfb ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی اظهار داشت: به اطلاع عموم مردم عزیز کشورمان علی الخصوص ورزشکاران رزمی می رسانیم با هماهنگی های به عمل آمده با ریاست محترم سازمان جهانی کیوکوشین کاراته wkfb، جناب آقای کانچو محمد سرکوهکی و هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران، شهر اهواز مرکز استان قهرمان پرور خوزستان در روزهای ۲۷،۲۸‌،۲۹ مهرماه سال جاری میزبان مسابقات و سمینار بین المللی کیوکوشین کاراته wkfb خواهد بود.
مشاور رسانه ای سازمان جهانی کیوکوشین کاراته wkfb خاطر نشان کرد در حاشیه این سمینار شاهد برگزاری یک سری مسابقات از این رشته رزمی هیجان انگیز در شهر اهواز خواهیم بود.
باران وند گفت: کشورهای زیادی جهت عضویت در این سازمان اعلام آمادگی نموده اند و خواهان حضور در این سمینار شده اند و به فضل پروردگار کشور عزیزمان در آینده ای نزدیک به قطب این ورزش پر طرفدار در جهان تبدیل خواهد شد.
سیاوش باران وند در پایان اظهار داشت : خاستگاه این سبک کیوکوشین کاراته در کشور ژاپن بوده که با همت و تلاش هم وطنان عزیز فعال در این ورزش در صدد بومی سازی این سبک در کشور هستیم.
باران وند در پایان اظهار داشتند با برگزاری این سمینار شاهد جذب علاقه مندان بسیاری در این رشته رزمی خواهیم بود و از این فرصت استفاده می کنیم و دست یاری همه عزیزان را در اشاعه این ورزش می فشاریم و از همه دست اندرکاران برگزاری مسابقات و سمینار در اهواز کمال تشکر و قدردانی را داریم.