دکتر شریف خانی:

شرکت مخابرات ایران در رفع نیازهای مشتریان همگام با فناوری حرکت می کند

دکتر شریف خانی ،عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت مهاجرت به منابع درآمدی متنوع و متفاوت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان داشت: شرکت مخابرات ایران با رویکرد تحول گرایی و استفاده از اصول اقتصاد دیجیتال، به سمت روش های جدید درآمدزایی همگام با فناوری روز جهان حرکت کرده و در این مسیر، در تلاش است همگام با فن آوری های روز، نیاز مشتریان را مرتفع و به کسب درآمد از راه های جدید برسد.

به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر شریف خانی در نشستی که امروز شنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۱به منظور بررسی راهکارهای توسعه راهبردی در مخابرات منطقه خوزستان با حضور عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات، معاونین ستادی، و مدیران مخابرات مناطق و شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در آینده با استفاده از روش های جدید سرعت های بسیار بالاتر و ارائه کامل SLA کسب درآمد کرده و همگام با فن آوری های روز، نیاز مشتریان را مرتفع و به کسب درآمد از راه های جدید برسد.

وی افزود: کشور و دولت و در زیرمجموعه آن، شرکت مخابرات ایران دچار محدودیت هایی است که نباید مانع تلاش برای دستیابی به فناوری روز شود.

شریف خانی با اشاره به لزوم مهاجرت به منابع درآمدی متنوع و متفاوت اذعان داشت: شرکت مخابرات می تواند در آینده با استفاده از روش های جدید سرعت های بسیار بالاتر و ارائه کامل SLA کسب درآمد کرده و همگام با فن آوری های روز، نیاز مشتریان را مرتفع و به کسب درآمد از راه های جدید برسد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار شرکت مخابرات در منطقه خوزستان، با اشاره به موانع اساسی توسعه راهبردی مخابرات در یک دهه گذشته اظهار داشت: با توجه به دگرگونی های صورت گرفته و حمایت های دولت فعلی،مدیران کارکنان و بدنه کارشناسی مخابرات نیز لازم است با پیاده سازی روش های ابتکاری و ایجاد خلاقیت در مخابرات مناطق در اجرای راهبرد تجاری و توسعه کسب و کار سازمانی کوشاتر از گذشته باشند.

دکتر شریف خانی عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این نشست با اشاره به پیشنهادهای مطروحه و همچنین محدودیت های موجود در کشور گفت: کشور و دولت و در زیرمجموعه آن، شرکت مخابرات ایران دچار محدودیت هایی است که نباید مانع تلاش برای دستیابی به فناوری روز شود.

وی افزود: حضور مهندس سلطانی در هشت منطقه به عنوان کلان شهر برای حل مشکلات، سیاست برنامه ریزی شده ای است که امکان ملاقات چهره به چهره و رویارویی با مشکلات و شنیدن انتقادات و پیشنهادات را فراهم می آورد.

دکتر شریف خانی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد هر کدام از این ۸ منطقه عنوان کرد: هرکدام از این ویژگی ها می تواند وجه تمایز و همچنین انتظاراتی متفاوتی برای توسعه و رشد صنعت مخابرات در آن منطقه داشته باشد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های موجود در منطقه خوزستان که یکی از این هشت منطقه است به عنوان شهری که به دریا، صنایع و بنادر و پتروشیمی دسترسی دارد و همه این ها نیازمند اتصال به شبکه مخابراتی و بهره برداری از خدمات مخابرات هستند، می توان با صدور مجوز به مراکز به جذب مشتریان جدید کمک کرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت اولویت بندی و ارزش گذاری در کارها گفت: اگر بین دو اولویت مهم سازمان یعنی کاهش هزینه ها و افزایش درامد هستیم، می توانیم با اولویت قراردادن افزایش درآمد به بهره وری و توسعه ای همگام با نیازهای مشتریان رسیده و با تحولی اساسی نیازهای رو به تزاید مشتریان را در اقتصاد دیجیتالی شده امروز ، برآورده سازیم.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات همچنین گفت: تمام نظرات و داده های حاصل از این دیده بانی باید تبدیل به شهود رقومی شود یعنی تصمیم گیری بر اساس داده های رقومی انجام شده و اساس تصمیم سازی های مدیران رده بالا قرار گیرد.