شخصیت شناسی مردان و زنان از روی انگشت های دست

طبق مطالعات جدید شما می توانید ویژگی های شخصیتی افراد را با مقایسه طول انگشتان دست، بشناسید. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ؛ در علم روز دنيا محققان و روانشناسان بين ويژگی هاى جسمى مانند اثر انگشت، چين و چروك صورت، شكل انگشتان دست و شخصيت افراد ارتباط هاى زيادى پيدا كردند. محققان با […]

طبق مطالعات جدید شما می توانید ویژگی های شخصیتی افراد را با مقایسه طول انگشتان دست، بشناسید.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ؛ در علم روز دنيا محققان و روانشناسان بين ويژگی هاى جسمى مانند اثر انگشت، چين و چروك صورت، شكل انگشتان دست و شخصيت افراد ارتباط هاى زيادى پيدا كردند.

محققان با مطالعه بر روى افراد مختلف از روى شكل انگشت و شخصيت افراد ارتباط پيدا کرده اند، اگر شكل انگشتان شما به يكى از سه صورت زير است شخصيت شما اینگونه است.

نوع A

اگر شكل انگشت شما مانند تصوير A است، شما فردی احساسی، كمى مرموز و مغرور هستيد و از ریاکاری و دروغ نفرت داريد.

شما اين توانايي را داريد كه كارهاى سخت تر از توانايى خود را انجام دهيد و از كمك كردن به دیگران لذت مي بريد و وقتي تصميم مي گيريد كارى را انجام دهيد تا اين كار را به سرانجام نرسانيد تسليم نمى شويد.

شما اغلب در ملاقات با افراد جدید سرد برخورد مي كنيد اما بين نزديكان و دوستان خود فردى دوست داشتنی هستيد.

نوع B
اگر شكل انگشت شما مانند تصوير B است، شما فردى وفادار، حساس و داراى استقلال بوده و اهل ريسک و خلاقيت هستيد و در همه حال حتى سختى ها طورى وانمود مى کنید كه همه چیز خوب است.

شما قلبى نرم و مهربان و حساس داريد و با افرادى كه شما را دوست داشته باشد و قدرتان را بداند معاشرت مى كنيد.

نوع C
اگر شكل انگشت شما مانند تصوير C است، شما فردى كنجكاو و بزرگ منش هستيد و همیشه می دانيد كه از زندگی چه می خواهید و چه كارهايى را نبايد انجام دهيد.

شما در زمره افرادى هستيد كه به راحتی و به كوچكترين بهانه كنترل خود را از دست داده و به اصطلاح از كوره در مي رويد اما هيچ گاه از ديگران کینه به دل نمی گيريد.

احترام به ديگران سر لوحه كار و اعتقادات شما است و همیشه به دليل شخصيت بزرگوارانه تان برای عذرخواهی پيش قدم مى شويد.

اغلب شما احساسات خود را نشان نمی دهيد و دوست نداريد تظاهر كنيد و از افراد متظاهر خوشتان نمى آيد، همچنين قلبى مهربان داريد و بين مردم مورد اعتماد هستيد و ديگران بر شما تکیه می کنند.

منبع:myhealthylifeguide.net

انتهای پیام/