دیدار اعضای شورای سیاستگذاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام بامدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

 اعضای شورای سیاستگذاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س) با مدیر  مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، اعضای شورای سیاستگذاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی (س) دیداری با حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای فاضل مدیریت محترم حوزه های علمیه خواهران داشتند. در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای کمساری، مدیر کل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)-قم گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده برای شناسایی وکلا و صاحبان اجازات و گردآوری اسناد و مداراک و مکاتبات حضرت امام خمینی(س) تا که تا کنون منتشر نشده بود، ارائه کردند و فرمودند که این همایش پنجشنبه ۱۸ آبان از ساعت ۸:۳۰ در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار خواهد شد.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین فاضل ضمن قدردانی از زحمات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)- قم ، آرزوی توفیق این همایش را داشتند و فرمودند که برای برگزاری با شکوه این همایش از هیچگونه مساعدت دریغ نخواهند کرد.

دیدار اعضای شورای سیاستگذاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س) با  خانم مجتهده دکتر صفاتی

اعضای شورای سیاستگذاری همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی (س) دیداری با  خانم مجتهده دکتر صفاتی داشتند. در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای کمساری ضمن ارائه گزارشی از همایش نکوداشت وکلای شرعی امام خمینی(س) فرمودند که اکثر اجازات امام در خصوص امور حسبیه بوده است و تا به امروز ۱۲۲۷ نفر از وکلای امام شناسایی شده اند.

مدیرکل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)- قم در ادامه این دیدار به بیان کارهای تحقیقی ، مصاحبه های علمی و مقالات پژوهشی این همایش پرداختند و اظهار داشتند که این همایش در روز ۵شنبه ۱۸ آبان در موسسه فقهی ائمه اطهار برگزار خواهد شد.

دکتر صفاتی نیز در ادامه این دیدار ضمن تشکر و تقدیر از موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)- قم بابت توجه به مساله وکالت شرعیه فرمودند که بحث وکلا مساله بسیار مهمی است که متاسفانه مغفول مانده است در حالی که حتی بعضی از محققان کشورهای خارجی به این مساله توجه دارند.
ایشان در ادامه به بیان تاسیس مدرسه قدسیه و حمایت امام خمینی(س) از این مدرسه پرداختند و اظهار داشتند که توجه به دیدگاه های فکری و تحلیلی امام از جمله نیازهای مبرم امروز است چرا که بخش قابل توجهی از سخنرانی های ایشان به امور معنوی مربوط است. امام در اوج سختی ها و فشار ها از مسائل معنوی غافل نمی شدند و همیشه اولویت ایشان امور معنوی بود و مانند یک کوه در مقابل بزرگترین حوادث می ایستادند و با کلمات موجزی عمیق ترین معنا را به صورت بسیار روشنی بیان می کردند.

مجتهده صفاتی در پایان این دیدار آرزوی توفیق برای برپایی باشکوه این همایش را داشتند.