دبیر شورای عالی جوانان:امروز جوانان با اخبار منفی محاصره شده اند

دبیر شورای عالی جوانان گفت: امروز جوانان با اخبار منفی محاصره شده اند/تصویر رسانه‌ها از مشکلات کشور چند برابر بیش‌تر از واقعیت است/فوریت امروز امیدآفرینی در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،وحید یامین‌پور  شنبه شب ۱۵ بهمن‌ماه در چهارمین شب جشن انقلاب که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به همت مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی در مسجد حضرت زینب کبری(س) خیابان هفت تیر برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) یک حرکت عظیمی را در دل تاریخ ایجاد کرد.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه در مواقعی از این عظمت غافل می‌شویم، مطرح کرد: در نیم قرن اخیر تمام قدرت‌های جهانی تنها در حوزه دشمنی کردن با انقلاب اسلامی اتفاق نظر داشته‌اند.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: نمونه بارز آن می‌توانیم به اتحاد شوروی با آمریکا تا پیش از فروپاشی شوروی علیه جمهوری اسلامی اشاره کنیم.
وی با بیان اینکه باید علت این دشمنی‌ها برای مردم تبیین شود، عنوان کرد: امروز در یک آخرالزمان تاریخی قرار داریم و در آن غرب پس از ۳۰۰ سال درحال رسیدن به پوچی و نشانه‌های سستی آن درحال نمایان شدن است.
یامین‌پور اضافه کرد: در این دوران تنها فکر و اندیشه‌ای که می‌تواند جانشین سیطره غربی شود، گفتمان انقلاب اسلامی است، به همین منظور غرب تمام تلاش خود برای نابودی این گفتمان را به کار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه امروز با ترور روانی و رسانه‌ای مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: این موضوع در هیچ کجای دنیا رخ نمی‌دهد و تنها در ایران دنبال می‌شود. اگر در غرب و آمریکا بزرگ‌ترین جنایات رخ دهد هیچ خبری از آن منتشر نخواهد شد ولی کوچک‌ترین اتفاق در ایران به عنوان بمب خبری در دنیا گسترش پیدا خواهد کرد.
وی با بیان اینکه امروز جوانان با اخبار منفی محاصره شده‌اند، تصریح کرد: این محاصره چیزی جز ناامیدی و یأس برای مردم به همراه نخواهد داشت. اگرچه مشکلاتی در کشور وجود دارد ولی تصویری که در رسانه‌ها منتشر می‌شود صد برابر سنگین‌تر و پررنگ‌تر از مشکلات موجود است.
وی با اشاره به اینکه در نبرد رسانه‌ای با دشمن دچار کاستی‌هایی هستیم، یادآور شد: امروز صحنه نبرد، صحنه رسانه است و باید در این حوزه جبهه انقلاب تقویت شود.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: اگر قرار است امروز در جهان تغییری رخ دهد از نقطه رسانه و فناوری ارتباطات آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه امروز رقیب و دشمن جمهوری اسلامی در اوج آمادگی و نشاط نیست، ابراز کرد: امروز کشورهایی که قرن‌ها چپاول کردند و مدعی مدیریت جهانی هستند درحل کردن کوچک‌ترین نیازهای خود دچار مشکل شده‌اند.
یامین‌پور افزود: باید مشکلاتی که امروز غرب درگیر آن است را برای نسل جوان تبیین کنیم تا اسیر جنگ روانی و ترور خبرهای دروغ رسانه‌های دشمن نشوند.
وی با اشاره به اینکه در زمانی به جمهوری اسلامی در دوران جنگ تحمیلی حتی سیم‌خاردار هم نمی‌ فروختند، بیان کرد: امروز به واسطه استقلال و پیشرفت کشور شرایط تغییر کرده و بسیاری از کشورها مهتاج فناوری‌های پهبادی و نظامی جمهوری اسلامی هستند.

دبیر شورای عالی جوانان با بیان اینکه اولویت و فوریت امروز امیدآفرینی در جامعه است، اظهار کرد: این امیدآفرینی تنها با جهاد تبیین محقق خواهد شد.
یامین‌پور با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دروغ‌ها همه‌گیر شود، مطرح کرد: شایعه‌ها جامعه را به نابودی و سیاهی خواهد برد و نباید با بی‌تفاوتی موجب گسترش این شایعات باشیم.