برگزاری محفل جشن میلاد حضرت امیر مؤمنان علی(ع)درکابل

مراسم جشن میلاد آن حضرت با حضور مشتاقان و ارادتمندان اهلبیت در دفتر آیت اللله فاضل لنکرانی وعمامه گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم توسط آت الله فاضل لنکرانی در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم .مراسم جشن با شکوه میلاد مبارک حضرت امیر مؤمنان علی علیه‌السلام در مسجد مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام کابل تحت اشراف آیت الله فاضل لنکرانی صبح امروز با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز شد، زیارت آل یاسین با حالت معنویت ویژه ای قرائت گردید و در حال قیام همه حاضران، با سوز و گداز خاصی و برخی با چشمان اشکبار، دعای فرج را زمزمه کردند، گروه سرود طلاب مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام سرود زیبایی را اجرا نمودند، سپس، یکی از مداحان طلبه مرکز فقهی، به مداحی پرداخت، استقبال شیعیان و مسلمانان به حدی بود که مسجد مملو از جمعیت شده بود، شبستانهای کنار مسجد هم پر شد و بقیه مردم به سالن اجتماعات پائین راهنمایی شدند! حجت‌الاسلام شریفی از خطبای مشهور و متبحر کابل سخنران این جشن با شکوه تحت عنوان علی در آینه نهج البلاغه، به ایراد سخن پرداخت و گفت :آقا امیر مؤمنان انسان کاملی است که مظهر تمام اسمای حسنای الهی است، نسخه تام وتمام عینی قرآن و اسلام و موفق ترین و کامل ترین خریج وفارغ التحصیل مکتب تربیتی پیامبر عظیم الشان اسلام که دانشمندان اهل سنت چون ابن ابی الحدید، عبده، فخررازی و… در علو مقاماتش مات ومبهوت مانده اند. در پایان مهمانان اهلبیت علیهم السلام سر سفره علوی پذیرائی شدند و با دعا مراسم به پایان رسید.

همچنین مراسم جشن میلاد امام علی علیه السلام و عمامه گذاری طلاب در دفتر آیت اللله فاضل لنکرانی درقم برگزار شد
همزمان با روز میلاد امیرالمومنین علی(ع)، مراسم جشن میلاد آن حضرت با حضور مشتاقان و ارادتمندان اهلبیت در دفتر آیت اللله فاضل لنکرانی وعمامه گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم توسط آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در قم برگزار شد.