استقبال از طرح آرامش بهاری در امام زادگان شاخص گلپایگان

مدیر اوقاف شهرستان گلپایگان گفت: اجرای  طرح آرامش بهاری در امام زادگان شاخص شهرستان گلپایگان با استقبال خوب مسافران ومردم مواجه شده است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،حجت الاسلام مهدی طاهری ،مدیر اوقاف شهرستان گلپایگان که در امام زاده ناصر ابن علی  گلپایگان حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگار مااظهار داشت:ما در […]

مدیر اوقاف شهرستان گلپایگان گفت: اجرای  طرح آرامش بهاری در امام زادگان شاخص شهرستان گلپایگان با استقبال خوب مسافران ومردم مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،حجت الاسلام مهدی طاهری ،مدیر اوقاف شهرستان گلپایگان که در امام زاده ناصر ابن علی  گلپایگان حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگار مااظهار داشت:ما در امام زادگان شاخص گلپایگان خیمه های معرفت در قالب طرح آرامش بهاری راه اندازی کردیم ،که با استقبال خوب مردم واجه شده است.

وی افزود:شما هم اکنون در امام زاده ناصر ابن علی وامام زاده های ۱۷تن حضور دارید که در این مکان متبرک مشاهده می کنید که این خیمه معرفت برپا می باشد وبا استقبال خوب مردم مواجه شده است.

وی گفت:خیمه معرفت شامل چند غرفه می شود ودر کل کشور این طرح اجرا می شود.در قالب طرح آرامش بهاری اوقاف کشور که یکی از آنها ایجاد خیمه های معرفت در وامام زادگان شاخص  هست که شامل چند غرفه می شود مانند غرفه کودک ،غرفه پاسخ به سوالات شرعی ،غرفه مشاوره خانواده ،غرفه چند رسانه ای،غرفه خدمت رسانی به زائرین وایستگاه صلواتی وغرفه حجاب.

وی اظهار داشت: درغرفه پرسش وپاسخ به مسایل شرعی،روحانی مستقر در این غرفه،به کلیه سوالات مطرح شده توسط مردم پاسخ های لازم ومبسوط را میدهد.در غرفه کودک نیز ایستگاه نقاشی کودکان داریم با قرعه کشی وروحانی مستقر در آن به هرکودکی که یک سوره قرآن بخواند،یک جایزه به رسم یادبود می دهد ودر سایر  غرفه ها به همین منوال است.

وی استقبال امسال از خیمه های معرفت را به مراتب بیشتر از سال گذشته میداند ومی افزاید:پارسال این خیمه در جای دیگر این امام زاده مستقر شده بود که در معرض دید عموم مردم قرار نداشت ودرصحن بسته بود ودر حسینیه بود،اما امسال این خیمه در صحن اصلی مستقر شده ودر معرض دید عموم که باعث افزایش استقبال مردم از آن شده است.

حجت الاسلام طاهری افزود:۸ساله که این طرح در کل کشور در امام زادگان درحال اجرا هست ومردم چه بزرگسال وچه کودک از این طرح استقبال خوبی به عمل آوردند.

حجت الاسلام حقیقت که از روحانیون اعزامی از قم به گلپایگان می باشد ودر غرفه کودک به ترویج فرهنگ قرآنی در میان کودکان می پردازد،در این باره می گوید:ما در این غرفه،خودرا قاطی دنیای کودکانه می کنیم وبه زبان خودشون با آنان حرف می زنیم وبرای هرکودکی که یک سوره قران بخواند،یک جایزه میدهیم تا آنان را تشویق به حفظ سوره های قرآن بنماییم.

همچنین کودکانی که نقاشی هارا رنگ آمیزی میکنند،به قید قرعه پس از اتمام طرح آرامش بهاری جایزه با ارزشی خواهیم داد که نام کودک وشماره تمام بزرگتر آن در بالای برگه درج می شود تا در صورت برنده شدن،با آن تماس گرفته شود.