رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم:

پل راه‌آهن مصلی برای استفاده عابران پیاده بهسازی می‌شود

دهناد با اشاره به بهسازی پل راه‌آهن مصلی برای استفاده عابران پیاده گفت: با انجام این پروژه، همچنین دسترسی بوستان حنانه به بوستان طولی رسالت که جایگزین مسیر ریل راه‌آهن خواهد شد، به‌صورت ایمن و مطلوب، فراهم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سیدمحمدحسین دهناد رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهری اسلامی شهر قم، با اعلام این مطلب افزود که پس از این که مسیر راه‌آهن مجاور مصلی جمع‌آوری شد، پل راه‌آهن مجاور مصلی هم بلااستفاده مانده بود، با توجه به این مطلب و همچنین نیاز نمازگزاران محترم برای فراهم شدن زیرساخت ایمن برای دسترسی به سمت دیگر بلوار شهید سلیمانی این اقدام انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه شامل مناسب‌سازی ورودی دو سمت پل، اصلاح کفسازی سراسر پل، تعویض و ایمن‌سازی نرده‌ها می‌شود، ضمنا به‌علت ارتفاع کم پل نسبت به کف بلوار مصلی (ساحلی)، تا پیش از این، بارها برای وسائل‌نقلیۀ عبوری سانحه ایجاد شده بود و در این پروژه با افزایش این ارتفاع، ایمنی مسیر سواره‌رو بلوار مصلی نیز افزایش خواهد یافت.
وی در انتها خاطر نشان کرد: با انجام این پروژه، همچنین دسترسی بوستان حنانه به بوستان طولی رسالت که جایگزین مسیر ریل راه‌آهن خواهد شد، به‌صورت ایمن و مطلوب، فراهم می‌شود.