رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم:

لزوم توجه به جذب سرمایه‌گذاران خارجی و تأمین هزینه‌های جاری

دهناد با اشاره به توجه ویژه به حوزه سرمایه گذاری در شهر قم، گفت: هزینه نگهداری قم رشد تصاعدی دارد و برای پیشرفت و آبادانی شهر مقدس قم نیاز به درآمدهایی است که فشار عمومی ایجاد نکند، این مهم مستلزم آن است که از ظرفیت سرمایه‌گذاران ذیصلاح و توانمند داخلی و خارجی بهره ببریم.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در صدوبیست و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: شهر قم در حوزه سرمایه‌گذاری مشکلات زیادی دارد.
وی به راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی در اداره کل اقتصاد و دارایی استان قم اشاره کرد و گفت: این مرکز می‌تواند با هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری قم همکاری خوبی داشته باشد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: نیاز به سازوکاری داریم که از این دو فرصت استفاده کرده و ارتباطی دائمی بین این دو مرکز برقرار کنیم.
وی خواستار حضور دائمی نمایندگانی از هر دو مرکز در جلسات شد و تصریح کرد: هزینه نگهداری قم رشد تصاعدی دارد و برای پیشرفت و آبادانی شهر نیاز به درآمدهایی که فشار عمومی ایجاد نکند هستیم و باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران ذیصلاح و توانمند داخلی و خارجی بهره ببریم.